18 Reacties

5 maanden geleden

Ik Ben 8 +2 en mijn 2de zwangerschap🙈

Reactie op lilly222

Wou mooie buikje van je, dacht even dat ik enige was met een buik.

5 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Wou mooie buikje van je, dacht even dat ik enige was met een buik.
Ja vind ook zo vroeg dat er eigenlijk al buikje komt, maar wel leuk eigenlijk🙈 Kan wel nog mijn eigen broeken aandoen tot nu toe😅 Ben jij al begonnen met het inwrijven van je buik met olie?

Reactie op lilly222

Ja vind ook zo vroeg dat er eigenlijk al buikje komt, maar wel leuk eigenli ...
Nee, dat niet. Hoe zo moet jij insmeren? Ik kon mijn broek met 3 weken al niet meer aan. En tot vorige week nog shirts me buik kunnen bedenken zodat niet op viel, dacht ik maar me vriendin is het helaas wel opgevallen.

5 maanden geleden

Nee, dat niet. Hoe zo moet jij insmeren? Ik kon mijn broek met 3 weken al n ...
Ik ga beginnen smeren, tegen de striemen dat nog gaan komen misschien😅🙈

Reactie op lilly222

Ik heb bij mijn 2 zwangerschappen nergens last van gehad.

5 maanden geleden

Mijn buik zit er ongeveer hetzelfde uit met 7 weken. Het is mijn 1ste zwangerschap.

5 maanden geleden

Reactie op lilly222

Mijn buik is ook zo! Ook tweede zwangerschap, ik kan het niet meer verstoppen eigenlijk 😂

Reactie op Moonwomxnn

Mijn buik is ook zo! Ook tweede zwangerschap, ik kan het niet meer verstopp ...
Van mij 3e kindje. Maar krijg zo veel negatieve reacties, op Facebook toen ik dit vroeg. Zelfde vraag en meteen iedereen en dat kan niet, tenzij je zelf al dik bent. Pff.

Reactie op Vero9219

Mijn buik zit er ongeveer hetzelfde uit met 7 weken. Het is mijn 1ste zwang ...
Ben ik dus niet enige met z’n buikje.

4 maanden geleden

Van mij 3e kindje. Maar krijg zo veel negatieve reacties, op Facebook toen ...
Haha sommige mensen 😂

Reactie op Moonwomxnn

Haha sommige mensen 😂
Ja, maar toch belachelijk hoe sommige aan staande mama’s reageren. Was meer van hoe mooie sommige hun buikjes zijn en bij sommige al zo vroeg

4 maanden geleden

Ben ik dus niet enige met z’n buikje.
Ohnee hoor. Je bent niet alleen. 😉

Reactie op Vero9219

Ohnee hoor. Je bent niet alleen. 😉
Gelukkig maar, begon al zorgen te maken,

4 maanden geleden

Reactie op lilly222

Er is niks dat striemen/striae tegen gaat. Al die middeltjes en olies zijn gwn marketing. Het is genetisch bepaald, de een krijgt het de ander krijgt het niet. Dus voor de striemen zou ik het niet smeren.

Reactie op LR❤️

Er is niks dat striemen/striae tegen gaat. Al die middeltjes en olies zijn ...
Klopt, ik heb nog niet 1x striae gehad, en dit is me 3e zwangerschap

4 maanden geleden

Van mij 3e kindje. Maar krijg zo veel negatieve reacties, op Facebook toen ...
Niet aantrekken.. ik ben nu 6 weken zwanger van de 3e, en ook een dikken opgeblazen buik.. mijn kleren passen nog wel maar het voelt alsof ik met een ballon rondloop. Mijn jas spant ook waar ik normaal een zee van ruimte in heb.. ik ben bang dat ik het snel zal moeten toegeven of ze gaan me vies bekijken omdat ze denken dat ik op korte tijd veel aangekomen ben...

Reactie op Sofie3

Niet aantrekken.. ik ben nu 6 weken zwanger van de 3e, en ook een dikken op ...
Nou die blik had ik inderdaad ook gehad van mijn 2 dochters. Me oudste dochter was 20 maanden toen ik beviel van me jongste. Maar me oudste had ik zo betrokken bij de zwangerschap, dat ze in eens elke dag als ze na dagverblijf ging kusje op me buik gaf, als ze na thuis kwam of als ze na bed ging. Moest ze kusjes geven, en vooral samen in bad. Zei was ook de eerste die de schopje voelde. En ook met haar vingertje aan gaf naar me buik dat dat niet mocht omdat dat zo iets niet lief was. En na de geboorte altijd helpen met mondje schoonmaken, doekjes pakken. En uiteindelijk was ik me oudste dochter kwijt, in huis. Tsja, niet bij stilgestaan dat ze misschien in de box was gekropen en met der zusje in slaap gevallen.