Na al eventjes een kinderwens te hebben, was het bij mij vrij snel prijs na het verwijderen van de implanon.
Ik ben vandaag 5 weken en 2 dagen zwanger.
Ik ben erg emotioneel, vooral boos. Ik heb pijnlijke borsten, een pijnlijke onderbuik. En ook misselijk, duizelig,.. veel afscheiding ook.
Omdat ik werk op een plek waar je direct moet stoppen, weten al mijn collegas het al.. dit vind ik vrij intens.
Ik heb 25 juni mijn eerst echo.
Hoever zijn jullie, hoe gaat het, vertel maar ❤️
Ik ben net 5 weken zwanger, ook van 1e keer prijs ,heb buitenom extreme vermoeidheid wat bij nachtwerk in de zorg niet echt bevorderlijk is weinig last van andere kwaaltjes waardoor ik me onzeker voel over of alles goed gaat met de kleine ik heb 24 juni mijn 1e echo en tel echt af ernaar...
Wat is het dat je doet van werk?ik werk in een winkel zelf 5+5w zwanger, maar wil dit nog niet melden door mn miskraam vorig jaar. Woensdag wel mn eerste echo , wel heel voorzichtig bij zware leveringen. Ik wens je een goede zwangerschap toe!
Hier net teweten gekomen dat we in verwachting zijn! Het is dankzij mijn pcos niet heel makkelijk gegaan en waren al meer als een jaar aan het proberen.. heb uiteindelijk ook medicatie moeten nemen om mijn eisprong op te wekken.
De vreugde toen ik dan toch eindelijk die positieve test in handen had was dan ook enorm!
Heb nog niet echt last van kwaaltjes, enkel enorm vermoeid.. ik kijk al uit naar de eerste echo 😅
Wat is het dat je doet van werk?ik werk in een winkel zelf 5+5w zwanger, ma ...
Ik werk in de gehandicaptenzorg! Een vriendin van me mag met 6 maanden stoppen in een winkel.
Als jij je niet comfortabel voelt met zware dingen tillen, zeker niet doen!!