28 Reacties

4 maanden geleden

Kan iemand me aub geruststellen? X

4 maanden geleden

Ik had dit niet, maar verlies al sinds ik weet dat ik zwanger ben bloed helaas... Maakt me super onzeker! Maar voorlopig met de embryo alles goed.

4 maanden geleden

Reactie op Pippaa

Ik had dit niet, maar verlies al sinds ik weet dat ik zwanger ben bloed hel ...
Oei dat is ook niet fijn zou ook onzeker zijn ja bij mij andersom hematoom in de baarmoeder maar 0 bloedverlies ;0

4 maanden geleden

Reactie op HopefullyMommy2025!

Helaas geen ervaring mee... Als ze dokter zegt dat geen kwaad kan...

4 maanden geleden

Oei, nee daar ken ik niets van. Had je pijn in je baarmoeder ofzo?

4 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Oei, nee daar ken ik niets van. Had je pijn in je baarmoeder ofzo?
Neee geen pijn

4 maanden geleden

Neee geen pijn
Dat is gek. En bloedingen gehad dan?

4 maanden geleden

Ook ik heb een klein hematoompje boven het vruchtje. Mijn gynaecoloog zei dat de kans zeer klein is dat hierdoor de zwangerschap misloopt. Het komt inderdaad blijkbaar vaker voor. Mijn gynaecoloog zei gewoon om het rustig aan te doen de komende 2 weken niet springen etc zodat het zich niet verplaatst naar het vruchtje. Ik mocht ook geen seks hebben voor de komende 2 weken. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een cyste gehad die gesprongen is toen had ik heel veel vrij bloed en vocht in mijn baarmoeder maar dit was heel veel in vergelijking wat ik nu heb en wat jij nu hebt. Toen heb ik 2 weken echt niets mogen doen. Maar ook dit is helemaal goed gekomen en intussen een mooie dochter van 1,5 jaar nu. Ik zou mij niet te druk maken hierover. 😊

4 maanden geleden

Reactie op axellem

Ook ik heb een klein hematoompje boven het vruchtje. Mijn gynaecoloog zei ...
Dus niet te wild doen en geen seks hebben…. Wel moeilijk ik werk als verpleegkundige op revalidatiecentrum veel heffen soms…

4 maanden geleden

Dus niet te wild doen en geen seks hebben…. Wel moeilijk ik werk als verple ...
Ja dat is wel moeilijk dan. Het heffen zal waarschijnlijk ook onmogelijk te ontwijken zijn voor even. Mijn gynaecoloog had het vooral over springen, lopen maar heffen is ook niet ideaal. Eventueel vragen of je niet even thuis kan blijven voor een 2 tal weken ik weet natuurlijk niet als dit een optie is.

4 maanden geleden

Reactie op axellem

Ja dat is wel moeilijk dan. Het heffen zal waarschijnlijk ook onmogelijk t ...
Ik ga het voorlopig bekijken probeer slides enz wel te gebruiken en niet te zot te doen zolang ik geen vaginaal bloedverlies heb lijkt me alles oke anders bel ik direct de vroedvrouw

4 maanden geleden

Ik heb dit gehad of heb dit nog steeds. Bij mij was er wel bloed verlies. Toch uiteindelijk gebeld en mochten toch direct naar het ziekenhuis. Ik was toen ongeveer 6 weken zwanger. Ze hebben een inwendige echo genomen en zagen een bloedklonter buiten het vruchtzakje. Met het baby was alles ok. Hartje klopte ook heel erg goed. Ik moest eig veel gaan rusten, geen inspanningen doen, geen seks, niet te lange wandelingen of zwemmen. Nu is de bloeding een pak minder geworden. Ik mocht al wat meer gaan doen. Maar bloedverlies heb ik niet meer gehad, zelfs geen oud bloed ( bruin verlies ) ik neem wel sinds dan al utrogestan. En naar mijn gevoel werkt het wel :)

4 maanden geleden

Ik ga het voorlopig bekijken probeer slides enz wel te gebruiken en niet te ...
Desnoods ga je langs de huisarts om je thuis te laten schrijven als je het niet vertrouwd? Ik heb er geen ervaring mee,maar ik kan me voorstellen, dat als je leest dat andere echt rust moesten houden, dat je er dan nog weinig voor voelt om te gaan werken en dat je het liever rustig aan doet voor dat kleintje!
Wat is hematoom eigenlijk?

4 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Bloeduitsorting

4 maanden geleden

Een bloeduitstorting

Reactie op GlitterxGirl

Een bloeduitstorting
Lees het net op Google, maar dat ziet niet goed uit volgens dokter Google
Weet alleen dat ik blauwe plekken had aan de binnenkant van mijn buik. Met al die pijnlijke schoppen

4 maanden geleden

Lees het net op Google, maar dat ziet niet goed uit volgens dokter Google
Dokter google is kwatch xP

Dokter google is kwatch xP
Ja, 🙂‍↕️,