15 Reacties
21 dagen geleden
Kiwi op een nuchtere maag, veel water drinken en een glas pruimensap per dag.
Sowieso let ik er ook nog op dat ik veel volkoren producten eet om extra vezels binnen te krijgen.
20 dagen geleden
Reactie op De Club
Moet ook pillen nemen voor m'n ijze. Zorgt idd voor opstopping. Gewoon movi ...
En hoe smaakt movicol? Want dat zijn zakjes die je alleen met water kan oplossen en drinken dacht ik 馃檲
20 dagen geleden
Reactie op EmmaV1998
Als tip van de vroedvrouw: 2 gele kiwi鈥檚 per dag en dulcosoft nemen!
Dulcosoft ga ik eens proberen want die is zonder smaak zag ik op de site. Voor mij is het dan makkelijker om op te drinken. Maandag ga ik langs bij de apotheker. Hopelijk dat het beter wordt 馃
20 dagen geleden
Reactie op LieselotteK
Kiwi op een nuchtere maag, veel water drinken en een glas pruimensap per da ...
Ik ben al naar de jumbo en alberthijn geweest voor die pruimensap maar niks gevonden. Ik ben wel alleen gaan kijken waar de dranken zijn. Liggen die misschien ergens anders?
20 dagen geleden
Reactie op Happymom1414
Dulcosoft ga ik eens proberen want die is zonder smaak zag ik op de site. V ...
Ja inderdaad is zonder smaak! Ik heb altijd enorm veel moeite met siroop, moet altijd kokhalzen maar bij die dulcosoft niet! Bij mij hielp het echt, 1 eetlepel en die dag 2 kiwi鈥檚 en glaasje fruitsap en dag erachter ging alles vlot 馃槈
20 dagen geleden
Reactie op Happymom1414
Ik ben al naar de jumbo en alberthijn geweest voor die pruimensap maar niks ...
Het is van het merk zonnatura.
Dat ligt in de gang met bio noten, glutenvrije voeding, etc.
19 dagen geleden
Begin zwangerschap had ik dit 3 weken lang. Kon niet meer stappen niet eens meer van de pijn. Zo extreem zat het verstopt. Ben toen 3 weken niet naar t toilet kunnen gaan. Ben beginnen appelsap drinken als tip van een verpleegster bij een van mijn mama haar klanten. Dit heeft echt wonderen gedaan bij mij na een weekje was ik er vanaf.
19 dagen geleden
Reactie op LieselotteK
Het is van het merk zonnatura.
Dat ligt in de gang met bio noten, glutenvr ...
Ahh daarom dat ik die niet kon vinden. Ik zal eens opnieuw gaan kijken. Dankjee 馃尭
19 dagen geleden
Reactie op LynnVC02
Begin zwangerschap had ik dit 3 weken lang. Kon niet meer stappen niet eens ...
Oei 3 weken is wel echt heel lang en ik gelooft het zal wel heftig geweest zijn. Appelsap lust ik eigenlijk niet maar zal eraan denken馃槄 Dankjewel馃檲
19 dagen geleden
Ik ben naar de apotheek geweest en een product gekregen dat je mag gebruiken tijdens de zwangerschap. Sindsdien geen last meer
18 dagen geleden
Reactie op Evelien8feb
Ik ben naar de apotheek geweest en een product gekregen dat je mag gebruike ...
Welk product? Dat is goed dat dat meegeholpen heeft.
17 dagen geleden
Reactie op Happymom1414
Welk product? Dat is goed dat dat meegeholpen heeft.
Curapeg. Goed geholpen voor mij