Vandaag naar uza geweest in Antwerpen, en te horen gekregen dat we twee jongentjes krijgen. Hele maal happy. Hebben wel 1:20 uur moeten wachten op de gynaecoloog, maar alles was goed 馃槉. En rond 38 weken word ingeleid. Ze zaten er goed bij, dus vroeg de gynaecoloog of wij al wouden weten wat het geslacht was, tuurlijk wouden we dat. Dus liet hij het zien we krijgen 2 zonen, en heb bloed geprikt maar omdat ik niet na de wc hoefde moet ik dat volgende keer doen. En krijg suiker onderzoek gelukkig hoefde ik niet nuchter voor te zijn. Maar meteen aan onze nonkel en tante verteld dat we twee zonen krijgen. Maar alleen de naam word niet bekend gemaakt, pas na de bevalling. En zou rond 38 weken gaan bevallen, anders zou me buik uit elkaar gaan ploffen (leuke gynaecoloog met z鈥檔 reactie) en eindelijk hebben we het hartje gehoord. De gynaecoloog vond Nederland raar land als het gaat om bloedprikken, en geen hartje hebben kunnen horen. Hij vond dit bijzonder omdat normaal gesproken gewoon kon.
Alleen kan ik de echo niet plaatsen omdat ik nog geen inloggegevens heb om in te loggen. Kan pas vanaf 3 september.
Alle bij de kinderen hebben een eigen placenta, en eigen vruchtzak dus gynaecoloog was zeer tevreden over de twee.