11 Reacties

5 maanden geleden

Mijn bloedname was vorige week vrijdag (28/06) . Dit was op 4weken en 6dagen. Mijn HCG was 321 en progesteron 45,3. Dit was wel 2dagen na mijn NOD en 15dagen na mijn ovulatie. Ik vind het wel nog heel spannend , gezien ik ook pas een miskraam heb gehad. Ik mag deze week vrijdag terug gaan voor een bloedname 🙏🏼.

5 maanden geleden

Bij mij Hcg 474 en progesteron 32,1 3 nod afgelopen vrijdag, ga woensdag nog eens terug bloed laten trekken voor de zekerheid. Mijn waarde kwam overeen met 4 weken zwangerschap

5 maanden geleden

Reactie op sillllieeee

Mijn bloedname was vorige week vrijdag (28/06) . Dit was op 4weken en 6dage ...
Ouh jammer dat je hiervoor een miskraam hebt moeten ervaren.. ik duim mee voor een goede uitslag nu! 🍀🤞🏻

5 maanden geleden

Heb je je resultaat al? 🍀

5 maanden geleden

Reactie op Laurrra

Heb je je resultaat al? 🍀
HCG 101. Heb jij al een resultaat?

5 maanden geleden

Reactie op Nelvd

HCG 101. Heb jij al een resultaat?
Proficiat! Hier jammer genoeg maar 27, vrijdag moet ik opnieuw gaan en dan zou het toch 110 of meer moeten zijn 🍀 Mega ongerust!

5 maanden geleden

Reactie op Laurrra

Proficiat! Hier jammer genoeg maar 27, vrijdag moet ik opnieuw gaan en dan ...
Ouh kan geloven dat je ongerust bent! Goede moed houden 🍀🕯️

5 maanden geleden

Reactie op Nelvd

Ouh kan geloven dat je ongerust bent! Goede moed houden 🍀🕯️
Dankjewel! Hopen dat het snel vrijdag is 🤞

5 maanden geleden

Hoi! Ik heb 30 mei voor de eerste keer positief getest sindsdien oplopende testen en gisteren avond bloed laten trekken. NOD was normaal vandaag. Deze morgen uitslag gekregen en HCG was bij mij 209. De huisarts zei dat dat dus wel goeie waarden zijn, zeker voor de NOD.

5 maanden geleden

Ik 299 maar dat was 2 dagen voor mijn nod

5 maanden geleden

Reactie op bootje125

Ik 299 maar dat was 2 dagen voor mijn nod
Proficiat! Vind het gek dat de HCG waarde zo uiteenlopend is bij iedereen. Bij de een teveel en de ander te weinig precies 😅. Ik had gisteren 101 en ga het donderdag nog eens laten nakijken (voor mijn gemoedsrust).