Hey hey!
Ik ben er zaterdag achter gekomen dat ik zwanger ben (zaterdag 1/6).
Nu heb ik vandaag mijn bloed laten afnemen.
Normaal gezien moest ik vandaag of morgen mijn maandstonden krijgen. Het is dus nog super pril.
Wat waren bij jullie de HCG waarden?
Mijn bloedname was vorige week vrijdag (28/06) . Dit was op 4weken en 6dagen. Mijn HCG was 321 en progesteron 45,3. Dit was wel 2dagen na mijn NOD en 15dagen na mijn ovulatie. Ik vind het wel nog heel spannend , gezien ik ook pas een miskraam heb gehad. Ik mag deze week vrijdag terug gaan voor een bloedname 🙏🏼.
Bij mij Hcg 474 en progesteron 32,1 3 nod afgelopen vrijdag, ga woensdag nog eens terug bloed laten trekken voor de zekerheid. Mijn waarde kwam overeen met 4 weken zwangerschap
Hoi! Ik heb 30 mei voor de eerste keer positief getest sindsdien oplopende testen en gisteren avond bloed laten trekken. NOD was normaal vandaag. Deze morgen uitslag gekregen en HCG was bij mij 209. De huisarts zei dat dat dus wel goeie waarden zijn, zeker voor de NOD.
Proficiat! Vind het gek dat de HCG waarde zo uiteenlopend is bij iedereen. Bij de een teveel en de ander te weinig precies 😅.
Ik had gisteren 101 en ga het donderdag nog eens laten nakijken (voor mijn gemoedsrust).