43 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben nu 4 weken en 6 dagen & stond met mijn bloedname van vrijdag toen op 344.. Lijkt me dus wel echt goed! 😁 Nu lijkt het mijne ineens weinig vind ik 🙈

5 maanden geleden

Mijn bloedname was vorige week vrijdag (28/06) . Dit was op 4weken en 6dagen. Mijn HCG was 321 en progesteron 45,3. Dit was wel 2dagen na mijn NOD en 15dagen na mijn ovulatie. Ik vind het wel nog heel spannend , gezien ik ook pas een miskraam heb gehad. Ik mag deze week vrijdag terug gaan voor een bloedname 🙏🏼.

5 maanden geleden

Maar dus lijkt mij dat je heel positieve waardes hebt ✨

5 maanden geleden

Reactie op sillllieeee

Mijn bloedname was vorige week vrijdag (28/06) . Dit was op 4weken en 6dage ...
Is dat van mij dan niet erg hoog?!

5 maanden geleden

Nee ik denk dat dit normaal is hoor. Dit komt overeen binnen de tabel die bij mijn bloedname zit… en anders mss een tweeling 😄🙈?! Ik denk dat die van mij eerder weer aan de lage kant is ofzo 😏… hopelijk komt het voor ons allen goed!

5 maanden geleden

Reactie op sillllieeee

Mijn bloedname was vorige week vrijdag (28/06) . Dit was op 4weken en 6dage ...
Jouw progesteron staat hoog amai! Bij mij was dit 25,4

5 maanden geleden

Wij lopen wat gelijk 😊 ben vandaag ook 3 dagen na NOD en vandaag 1ste bloedname gehad. Morgen bellen voor de uitslagen 😍

5 maanden geleden

Reactie op Pink Flowers

Wij lopen wat gelijk 😊 ben vandaag ook 3 dagen na NOD en vandaag 1ste bloe ...
Spannend!

5 maanden geleden

Toen ik 1 NOD was had ik 371 hcg waarde. Vorige keer was dit 117 maar dan ook miskraam gehad. Hoop dat het nu goed is. Pas 25 juni 1e echo. Is lang afwachten met onzekerheid

5 maanden geleden

Reactie op dellie

Toen ik 1 NOD was had ik 371 hcg waarde. Vorige keer was dit 117 maar dan ...
Hoever ben je nu? Ik heb eerste echo op 17 juni gepland. Zou dan 6 weken en 3 dagen zijn.

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Hoever ben je nu? Ik heb eerste echo op 17 juni gepland. Zou dan 6 weken en ...
5weken1 dag vandaag

5 maanden geleden

Zou ik nog eens naar de huisarts gaan voor nieuwe bloedafname tussenin? Voel me dan zo opdringerig want huisarts zei niet dat ik terug moest gaan

5 maanden geleden

Reactie op dellie

Zou ik nog eens naar de huisarts gaan voor nieuwe bloedafname tussenin? Voe ...
Kan je altijd doen hoor

5 maanden geleden

Zojuist mijn uitslagen online gezien. HCG 213 (met als opmerking: veel hoger dan referentiewaarde 😟) en progesteron 19,40 (zonder opmerkingen). Ben toch wat ongerust geworden.. Morgenvroeg bellen naar het ziekenhuis

5 maanden geleden

Reactie op Pink Flowers

Zojuist mijn uitslagen online gezien. HCG 213 (met als opmerking: veel hoge ...
Hoezo is 213 hoger dan normaal? Mijne zit op 942 en ben even ver als jou.

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Hoezo is 213 hoger dan normaal? Mijne zit op 942 en ben even ver als jou.
Blijkbaar :( ik bel morgenvroeg om meer inzicht te krijgen

5 maanden geleden

Reactie op Pink Flowers

Zojuist mijn uitslagen online gezien. HCG 213 (met als opmerking: veel hoge ...
Dit is normaal. De referentie waarde is namelijk de waarde van een niet zwanger persoon (<5 u/l). Aangezien je zwanger bent zit je uiteraard boven de referentiewaarde= je bent dus zwanger. Het is alleen wat ongelukkig geformuleerd. Geen paniek dus meid. All is good.

5 maanden geleden

Reactie op dellie

Zou ik nog eens naar de huisarts gaan voor nieuwe bloedafname tussenin? Voe ...
Je kan bellen en vragen voor aanvraag bloedafname en die misschien in het labo laten doen. Ik heb nog 2 tussentijdse bloedafnames voor 1e echo in het ziekenhuis omdat ik een fertiliteit traject heb gevolg

5 maanden geleden

Dat is prachtig! Je kan zien bij dag 17 (dagen na eisprong) dat je waarde mooi binnen de min en maximum valt. Dit ziet er gewoon echt supergoed uit.

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Dit is normaal. De referentie waarde is namelijk de waarde van een niet zwa ...
Ik heb gebeld met een consulente en zij heeft me gerustgesteld en gezegd dat mijn waarden goed zijn voor een prille zwangerschap. Progesteron moest boven 10 zijn en dat was ook het geval bij mij. 🥰