10 Reacties

5 maanden geleden

Ik zou kijken in de tabel hoever je bent :) als je daar tussen valt zit het goed :) wat zei de dokter?:)

5 maanden geleden

Reactie op lcasie1993

Ik zou kijken in de tabel hoever je bent :) als je daar tussen valt zit het ...
Die zei dat t goed gestegen was, maar dat was ook het enige haha, hij stuurt mij eigenlijk altijd direct door naar gynecologie, maar vind t zo raar daarvoor te bellen als'k daar morgen moet zijn 😅

5 maanden geleden

Reactie op xJessV

Die zei dat t goed gestegen was, maar dat was ook het enige haha, hij stuur ...
Dan zou ik morgen ook nog even navragen of die bloedwaardes zeker goed zijn Krijg je dan ook echo? Dat stelt ook al gerust e :)

5 maanden geleden

Reactie op lcasie1993

Dan zou ik morgen ook nog even navragen of die bloedwaardes zeker goed zijn ...
Ik had een mailtje gestuurd met de waardes doordat mijn gynecoloog vandaag afwezig was, ze zeiden wel dat er een mooie stijging te zien was in mijn waardes stelt me wel gerust

5 maanden geleden

Hoever ben je nu?

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Hoever ben je nu?
De gynecoloog zei bij de 1e bloedafname rond 4w, dus normaal zou 't ergens begin de 6w zijn

5 maanden geleden

https://www.babymed.com/normal-hcg-blood-level-by-week-during-pregnancy Op deze site staat een goede tabel (6 weken is 28 dagen na ovulatie) met minimum en maximum waardes per dag. Dat is een goed hulpmiddelen. Hier valt jou waarde mooi tussen. Hcg zou om de 2-3 dagen moeten verdubbelen, daar kom je hoor. Bij sommige stijgt het sneller bij sommige iets trager.

5 maanden geleden

Reactie op miloli

https://www.babymed.com/normal-hcg-blood-level-by-week-during-pregnancy Op ...
Oh super dankjewel en ook om dit zo mooi uit te leggen, ben gewoon zo enorm onzeker door mijn miskraam zal blij zijn als het morgenavond is en ik meer weet van de eerste echo 😅

5 maanden geleden

Reactie op xJessV

Oh super dankjewel en ook om dit zo mooi uit te leggen, ben gewoon zo enorm ...
Dat snap ik heel goed, we hebben hier zelf jammer genoeg ook ervaring mee. Och morgen je eerste echo al. Fijn, eindelijk een beetje meer geruststelling. Ik duim voor een mooie echo. Hou ons gerust op de hoogte.

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Dat snap ik heel goed, we hebben hier zelf jammer genoeg ook ervaring mee. ...
Zal k zeker doen, dankjewel! 🌺