9 Reacties

5 maanden geleden

Na een icisi traject had ik vorige dinsdag een bloedafname. Had toen een hcg van 837 en was 4 weken zwanger. Vandaag 2de bloedafname. Ben benieuwd hoe het geëvolueerd is

5 maanden geleden

Ik ga donderdag nog eens een bloedafname doen vermits ik in maart een miskraam had toen had ik op 4 weken 164 dus wel een verschil e wil ik het nu opvolgen tot de echo ik krijg ook een vroege echo al

5 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

Na een icisi traject had ik vorige dinsdag een bloedafname. Had toen een hc ...
Spannend hé, de uren tot je de uitslag kent. Heb je al nieuws? (Als je van België bent kan je het in cozo opvolgen)

5 maanden geleden

@coppens. Neen hoor je bent 4 weken zoals je zelf had berekend. Hcg stijgt snel, tegen dat je 5 weken bent is dat nog veel hoger. Ik ben nu 5w4 en gisteren stond mijn hcg op 10973. En nieuwe bloedafname om de hcg stijging te volgen is nooit slecht. Het kan een beetje geruststellend werken ook. Al zegt het natuurlijk niet alles. Je hcg waarde van 164 op 4 weken is namelijk ook echt ok. Het is vooral de stijging die telt. Hcg moet om de 2-3 dagen verdubbelen.

5 maanden geleden

Reactie op miloli

@coppens. Neen hoor je bent 4 weken zoals je zelf had berekend. Hcg stijg ...
Ja dank u weet ik en idd voor mijn eigen gerust te stellen laat ik deze donderdag nog eens testen en volgende week ook nog is en dan heb ik vroeg tijdige echo

5 maanden geleden

Reactie op coppens 123

Ja dank u weet ik en idd voor mijn eigen gerust te stellen laat ik deze don ...
Ik duim alvast mee voor een mooie stijging.

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Ik duim alvast mee voor een mooie stijging.
Dank je wel

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Spannend hé, de uren tot je de uitslag kent. Heb je al nieuws? (Als je van ...
We zitten momenteel op een hcg van 7149. Ben nu 5 weken ver. Aangezien het voorschrift van de bloedafname van een ander ziekenhuis komt dan waar de bloedafname gebeurt, duurt het altijd 24u voor ik zelf het resultaat kan zien. Het is dus altijd spannend het telefoontje afwachten. Mag pas op 7 weken een eerste echo laten maken en dan opnieuw een bloedafname.

5 maanden geleden

Reactie op Ooievaar12

We zitten momenteel op een hcg van 7149. Ben nu 5 weken ver. Aangezien het ...
Wat een goede stijging! En nu wachten op die echo.... die tijd daartussen duurt lang hé! Hopelijk vind je wat afleiding. Ik mag gelukkig op 6w4d al. Nog een weekje geduld.