14 Reacties

4 maanden geleden

De waarde moet op 6w tussen 850 en 20800 liggen, dus is zeker goed! Voor de 20w raden ze het af om meer dan 10kilo te dragen, dus ik zou de zak even wegen en het meeste gewicht door je partner laten dragen.

4 maanden geleden

Ik zat op 5w3d al aan een hcg van 13396

4 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ik zat op 5w3d al aan een hcg van 13396
Waarom verschilt het toch zoveel per persoon🥺🙈

4 maanden geleden

Reactie op LoeDL

Waarom verschilt het toch zoveel per persoon🥺🙈
Ieder lichaam is anders 🥰

4 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ieder lichaam is anders 🥰
Ik ga zo blij zijn als ik de eerste echo gehad heb, dan kan ik toch al iets geruster zijn😩🤞🏼 die eerste weken zijn zo lastig om door te komen of ben ik de enige die zo onzeker is?🙈

4 maanden geleden

Ik zat op 5 wekend rond 2251

4 maanden geleden

Je mag je echt niet gaan vergelijken met andere hun hcg, want dan ga je jezelf gek maken. Zeker als er dan mensen zijn met zo'n hoge hcg. Die van jou is echt meer dan hoog genoeg voor 6w te zijn ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Fiie

Je mag je echt niet gaan vergelijken met andere hun hcg, want dan ga je jez ...
Dat is waar🙈 dankje voor de geruststelling🤍

4 maanden geleden

Reactie op LoeDL

Ik ga zo blij zijn als ik de eerste echo gehad heb, dan kan ik toch al iets ...
Ik was ook heel onzeker. 🤷🏻‍♀️ Heb 3 weken na elkaar bloed laten prikken in afwachting van echo... 😅

4 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Ik was ook heel onzeker. 🤷🏻‍♀️ Heb 3 weken na elkaar bloed laten prikken ...
Ik ben er ook nog toe in staat, ik heb mezelf vorige week echt moeten tegenhouden om niet weer een afspraak te maken bij de huisarts voor bloed😂

4 maanden geleden

Als je dat rust geeft, zou ik gewoon vaker bloed laten trekken. Ik heb 3x op een week tijd bloed moeten laten trekken, omdat ik reeds 2 miskramen heb gehad. Zo kon de gynaecoloog goed opvolgen of de waarde voldoende zou stijgen. Omdat dit meer dan verdubbelde, hoefde ik erna geen bloed meer te laten trekken. Maar het gaf me ook wel een geruster gevoel

4 maanden geleden

Reactie op Fiie

Als je dat rust geeft, zou ik gewoon vaker bloed laten trekken. Ik heb 3x o ...
Mijn huisarts zei dat ze dit normaal gezien niet echt doet zo opnieuw prikken.. Ik was vorige week al opzoek naar een vroedvrouw die echo’s kan maken want sommige doen dit vanaf 6w.. Ik heb nog een labo aanvraag van mijn gynaecoloog die ik kan laten prikken in een labo dan hoef ik niet persee naar de huisarts te gaan🙈 misschien doe ik dat volgende week😂

4 maanden geleden

Ik ben ook steeds bij het labo bloed gaan laten trekken, dan heb je de resultaten ook sneller. Denk wel niet dat ze je om de dag gaan laten testen, dat was bij mij anders natuurlijk. Maar als je zo 1x om de week, dan doorbreekt dat wel het lange wachten op die 1ste echo. Ik wist wel niet dat er vroedvrouwen waren die ook een echo konden doen. Die van mij kan pas vanaf 12w de hartslag horen, dus vanaf dan heb ik om de 2 weken een controle, afwisselend tussen de gynaecoloog en de vroedvrouw

4 maanden geleden

Reactie op Fiie

Ik ben ook steeds bij het labo bloed gaan laten trekken, dan heb je de resu ...
Oh voila, ja ik ga eind volgende week nog eens misschien als ik mijn hoofd niet stil krijg anders wacht ik gewoon af tot de eerste echo. Ja er zijn vroedvrouwen die echo’s kunnen doen. Een vriendin van mij haar vroedvrouw doet dat, ze woont helaas te ver voor mij. Ik heb naar een vroedvrouwenpraktijk gemaild die in mijn buurt zitten en zij bevestigde dat sommige vroedvrouwen dit doen maar dat zij een extra opleiding hiervoor gevolgd hebben.