20 Reacties

5 maanden geleden

Ja hoor. Progesteron schommelt veel. Dat is geen stabiele waarde. Dus dat er een beetje verschil tussen 2 bloedafnames zit is heel normaal. Ze zien progesteron liefst boven de 20. Maar pas onder de 10 is het niet goed.

5 maanden geleden

Hcg vandaag 5w3d stond op 13396 en 22,8 progesteron

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Amai mooie stijging! Proficiat 🤩

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ach zie en progesteron nog steeds netjes boven de 20! Dat ziet echt geweldig goed uit!

5 maanden geleden

Amai heel mooi verder gestegen! Ik heb de indruk dat mijn testen terug aan het afnemen zijn 😔. Ik weet het , het is gek dat ik kog steeds bleef doortesten. Maar ik blijf super ongerust gewoon na een miskraam. Ik ga vandaag toch ook opnieuw nog een keer mijn bloed laten prikken. Ik hoop echt dat alles goed komt 🤞.

5 maanden geleden

Reactie op sillllieeee

Amai heel mooi verder gestegen! Ik heb de indruk dat mijn testen terug aan ...
Idem hier... echt heel herkenbaar. Ook net nog getest op 4w6d.. (dagelijkse gewoonte) Ze kunnen uiteraard niet meer donkerder worden. Toch nog ongerust.. vandaag bij de huisdokter geweest voor een bloedname. Deze namiddag heb normaal mijn resultaat al. Maandag heb ik sowieso nog een bloedname op fertiliteit en dan is het normaal gedaan tot de echo 😬

5 maanden geleden

Reactie op sillllieeee

Sorry, ik had dat afnemen over het hoofd gezien. Maar ik ben het er niet mee eens. Ze kunnen gewoon niet donkerder worden. (De test bevat maar een bepaalde hoeveelheid kleurstof om aan het hcg te binden) Best inderdaad bloed laten nemen als die ongerustheid blijft.

5 maanden geleden

Reactie op sillllieeee

Ik zou dat testen echt niet meer doen. Je bent ondertussen over de 6 weken en maakt je er alleen gek mee. Zolang er geen bloedingen zijn zit je kleintje nog steeds veilig in jouw buikje. Als je er niet op gerust ben misschien al eens een echo doen? Mijn staat voor maandag 17de gepland dus dan ben ik 6w3d. Weet je je bloedonderzoek al?

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Idem hier... echt heel herkenbaar. Ook net nog getest op 4w6d.. (dagelijk ...
En?! Hoe was je bloed en wanneer is je echo net?

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

En?! Hoe was je bloed en wanneer is je echo net?
Ik krijg maandag pas een datum voor mijn echo. Ik weet enkel dat ik hem met 7 weken krijg. Mijn hcg waarde 2882 u/l (20 dpo) drie dagen geleden was het 1014 u/l (17dpo).

5 maanden geleden

Reactie op sillllieeee

Ik ben ook benieuwd naar je bloeduitslag, heb je al nieuws.

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Ik krijg maandag pas een datum voor mijn echo. Ik weet enkel dat ik hem met ...
Oke, je bent dus nu 4 weken en 6 dagen? Dus bijna 5 weken?

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Ik krijg maandag pas een datum voor mijn echo. Ik weet enkel dat ik hem met ...
Ik had op die termijn 4138 maar dat scheelt per persoon he. Is toch verdubbeld om de 72 uur dus goed he!

5 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ik had op die termijn 4138 maar dat scheelt per persoon he. Is toch verdubb ...
Ik had gehoopt op een waarde rond de 4000... de bloedname heeft niet veel geruststelling gebracht hier 😕. Klopt 4 weken en 6 dagen nu. Maandag de laatste bloedname op fertiliteit 🤞

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Ik had gehoopt op een waarde rond de 4000... de bloedname heeft niet veel g ...
Zolang het verdubbeld is dit toch goed?! Ik had op 4w3d 942 en was hoger gestegen als ik had gedacht.

5 maanden geleden

Reactie op miloli

Ik had gehoopt op een waarde rond de 4000... de bloedname heeft niet veel g ...
Ik zou je ook niet teveel zorgen maken en vergelijken met anderen , want alles hangt echt af van wanneer je je eisprong had … ik heb mijn eisprong pas rond dag 18/19, maar de meeste rond dag 14/15, dat maakt een enorm verschil. Zo lang het mooi stijgt is het echt wel goed lees ik overal… ik denk echt wel dat je resultaat heel goed is! Bedankt voor de lieve woorden trouwens ✨! Ik heb net mijn uitslag. Ben nu 6weken en 5dagen en het HCG is toch gestegen naar iets in de 36000. Ik kon de laatste cijfers niet onthouden 🫣. Dus idd die testen kunnen de ene keer wat lichter worden ookal is er blijkbaar niets aan de hand. Ik ben wel opgelucht en ga nu stoppen met testen , want creëert enkel stress en onzekerheid. Als je onzeker bent zou ik idd ook geregeld een bloedname laten doen ter geruststelling. Dus het is wel goed dat je maandag al kan gaan :). Ik mag mijn eerste echo op 24juni laten doen. Nog een dikke week wachten dus 🫣. Ik ga proberen wat kalmer te blijven nu. Veel succes en laat ook maandag allebei weten hoe de resultaten / echo is geweest 😍 ik ben heeeel benieuwd!

5 maanden geleden

Reactie op sillllieeee

Ik zou je ook niet teveel zorgen maken en vergelijken met anderen , want al ...
Wauw! Wat een mooie hoge waarde. Dat ziet er goed uit. Je echo is op 8w3d dan? Dan heb je best veel geduld moeten hebben. Gelukkig begint het nu te korten. Ik denk dat er gewoon nog niet veel in durf te vertrouwen. Kon ik de tijd maar voortspoelen naar die eerste echo.

5 maanden geleden

Reactie op sillllieeee

Ik zou je ook niet teveel zorgen maken en vergelijken met anderen , want al ...
🥰❤️