14 Reacties
15 dagen geleden
Reactie op Ooievaar12
Tips?
Naar ziekenhuis gaan en daar na laten kijken, je hoort hoger te zitten.
15 dagen geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Dat is te laag,
Ik ben zelf verpleegkundige en kan u verzekeren dat tussen de 50 en 80 een perfect normale hartslag is!
15 dagen geleden
Reactie op Michelle79
Ik ben zelf verpleegkundige en kan u verzekeren dat tussen de 50 en 80 een ...
Duizeligheid mag ik dan ook als normaal zien?
15 dagen geleden
Als je van jezelf een lage hartslag hebt hoeft dat niet per se iets te betekenen. De mijne schommelt soms ook erg (62-105). Probeer op je gemak tot rust te komen en op je ademhaling te letten :) neem eventueel wat suikerrijke drank ofzo als je je flauw voelt. Als de duizeligheid blijft aanhouden zou ik toch eens bellen naar de materniteit en het uitleggen. Zij zeggen dan wat je best kan doen.
15 dagen geleden
Hiermee hoef je absoluut niet mee naar het ziekenhuis te gaan haha , maak de mensen eens niet zo bang als je hier geen weet van hebt
15 dagen geleden
Reactie op roezptoez
Als je van jezelf een lage hartslag hebt hoeft dat niet per se iets te bete ...
Gemiddelde hartslag zit anders rond de 70 - 75
14 dagen geleden
Reactie op Ooievaar12
Duizeligheid mag ik dan ook als normaal zien?
Dit is een veel voorkomend symptoom waar ik zelf ook last van heb, je bloed pompt immens veel meer, je lichaam moet veel meer werken en als je jezelf dan eens moe voelt, wat minder geheten hebt,… ik ervaar dit ook elke dag en is dus perfect oke
14 dagen geleden
Reactie op Michelle79
Dit is een veel voorkomend symptoom waar ik zelf ook last van heb, je bloed ...
Ik ook. Had nu deze nacht wel erg veel last van hartkloppingen en rillen gepaard met ademnood en druk op de borst. Heb ook moeten beaken. Zou dit een galacrisis geweest kunnen zijn? Ben naar de dokter gegaan deze ochtend omdat ik ongerust was voor de baby. Maar ik was kerngezond, en toch heel de dag nog verhoogde hartslag gehad en flauw.
14 dagen geleden
Reactie op LSteurs
Doorheen de dag, of wanneer? Op welke momenten?
Was gewoon door de dag toen ik begon te strijken. Strijkijzer stond vlug weer aan de kant