21 Reacties
3 maanden geleden
Oh, jess want vind ik dit heel erg om te moeten horen. Zeiden ze ook wanneer het hartje zou gestopt moeten zijn? Hoop dat je heel veel steun krijgt van je partner, en familie, vrienden.
3 maanden geleden
Reactie op Loria89
Ooo veel sterkte gewenst 💖 dit is echt verschrikkelijk nieuws. We zijn eve ...
Denk dat je op z’n moment geen informatie binnen krijgt.
3 maanden geleden
Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik leef zo met je mee 😥
Aangezien je al bijna 14w bent, neem ik aan dat ze een curretage gaan doen. Het lijkt me niet iets wat je lichaam zelf nog aankan. Ikzelf heb een miskraam op 11w gehad en vond dat fysiek al zeer pittig om alleen door te maken.
Het mentaal een plekje geven is moeilijk en verschilt van persoon tot persoon. Ik wou gewoon weg van alles en iedereen, het deed dan deugd om een weekendje naar zee te gaan om uit te waaien.
Probeer er vooral over te praten met je partner en dierbaren. Maar je kan ook hier praten met lotgenoten die hetzelfde heb en meegemaakt als jou. Er is ook een groep waar allemaal vrouwen inzitten die 1 of meerdere miskramen hebben doorgemaakt.
Heel veel sterkte met dit verlies en heel verl moed voor de komende periode 🖤
3 maanden geleden
Heel veel sterkte, dat is verschrikkelijk nieuws. Ik heb afgelopen januari ook een zoontje verloren. Op 14 weken bevallen.. ik heb toen een vroedvrouw gecontacteerd waar ik met vele vragen terecht kon.
Ook bij het berrefonds kan je terecht. Dit is zo een mooie organisatie die heel veel steun kan bieden. Aarzel niet om steun en hulp te vragen en neem je tijd om dit te verwerken.
Heel veel sterkte!
3 maanden geleden
Heel veel sterkte, ik denk lichamelijk het beste advies is veel rust nemen en mentaal erover praten met je partner en dichte omgeving zodat je dit niet alleen draagt… ❤️