11 Reacties

24 dagen geleden

Bekkeninstabiliteit? toch maar is naar de gynaecoloog gaan x

23 dagen geleden

Hey, ik ben 26+6 weken zwanger en herken je verhaal. Sinds een 3 weken had ik net hetzelfde. Om een lang verhaal kort te maken, zou ik dit wel even bespreken met je gynaecoloog of verloskundige maar vooral ook rust nemen en s avonds met een kruik op de zetel gaan liggen. Bij mij kwam het door stress en fysiek te zwaar werk voor mijn lichaam. Zorg goed voor jezelf want alleen zo kan je goed voor je baby zorgen

23 dagen geleden

Reactie op kikiidelhaye

Bekkeninstabiliteit? toch maar is naar de gynaecoloog gaan x
Ik heb idd bekkeninstabiliteit. Ik ga eerst naar de huisdokter gaan omdat mijn gynaecoloog afspraak pas eind november is. Natuurlijk zou ik bellen mocht het erger worden. Ik moet van de week toch naar de huisdokter gaan. Ik ga het heel rustig aan doen. X

13 dagen geleden

Reactie op Marie-Line22

Ik heb idd bekkeninstabiliteit. Ik ga eerst naar de huisdokter gaan omdat m ...
Wat hadden ze gezegd?

13 dagen geleden

Reactie op LSteurs

Wat hadden ze gezegd?
Ik ben dit denk ik oprecht vergeten te vragen 🫣 allesinds de pijn is minder :) alles is voor de rest in orde 😊

10 dagen geleden

Ik had hetzelfde vorige week, gelijk gebeld en mocht ook meteen aan de monitor, gyne zei om nog rustiger aan te doen. Luister goed naar je lichaam! Soms heb je het zelf niet door dat je te veel doet

10 dagen geleden

Ik heb nu al 4 dagen een enorme last van mijn rechterzij aan de buik. Nieren ? Iets anders geen idee. Ik wacht het nog een beetje af. Het zijn vooral steken

6 dagen geleden

Reactie op Chell1997

Ik had hetzelfde vorige week, gelijk gebeld en mocht ook meteen aan de moni ...
Ja dit merk ik enorm. Dan denk ik van ik heb letterlijk niets gedaan vandaag, maar dan echt niets eh.. blijkt dat het dan toch te veel is. Dus ik probeer extra te letten op wat mijn lichaam zegt. Ik ben nu bijna 29 weken en de kwaaltjes en ongemakken beginnen echt merkbaar te worden.

6 dagen geleden

Reactie op Marie-Line22

Ja dit merk ik enorm. Dan denk ik van ik heb letterlijk niets gedaan vandaa ...
Ja gewoon echt naar je lichaam luisteren, en wanneer je het niet vertrouwd gelijk bellen, beter n keer te veel bellen denkik dan maar

5 dagen geleden

Ik heb dit ook en pijn aan mn lies wat uitstraalt naar m'n benen. Als ik wandeling doe heb ik veel plotse steken in mn buik. Huisdokter zei: het hoort er gewoon bij 😅🙈

5 dagen geleden

Ik heb net hetzelfde, en echt pijnlijke harde buiken… Had het bij m’n dochter ook, en kwam doordat ze zo actief was en m’n baarmoeder prikkelde. Nu ook terug een actief baby’tje. Hopelijk gaat het niet erger worden!