13 Reacties

2 maanden geleden

Misschien veel bezig geweest

2 maanden geleden

Hoe zie je dat je een harde buik hebt?

2 maanden geleden

Ik denk dat ik hier ook last van heb, vandaag 19 weken en vorige week op controle geweest. De gynaecoloog zei dat ik mij rustig moest houden… misschien ook opletten met wat je doet? Hoe herken je juist een harde buik?

2 maanden geleden

Ik heb het ook soms na een lange wandeling. Ben juist 20 weken morgen

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Hoe zie je dat je een harde buik hebt?
Je voelt dit echt

2 maanden geleden

Reactie op kikiidelhaye

Je voelt dit echt
Precies dat je je overeten hebt en je je buik niet kan intrekken

2 maanden geleden

Reactie op eve06

Precies dat je je overeten hebt en je je buik niet kan intrekken
Oh k heb soms wel als ik lig een hele bult aan 1 kant en die is heel stevig. maar denk eerder dat dat de baby is die dan tegen de buikwand ligt?

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Oh k heb soms wel als ik lig een hele bult aan 1 kant en die is heel stevig ...
Dat lijkt me ook de baby die aan een kant ligt. Bij een harde buik zwelt heel je buik een beetje en wordt heel hard, precies een voetbal ofzo. Duurt meestal niet lang en doet ook geen pijn. Wel soms ongemakkelijk vond ik bij mijn eerste.

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Oh k heb soms wel als ik lig een hele bult aan 1 kant en die is heel stevig ...
Zo heb ik het nog niet gehad. De mijne ligt vooral in midden. Hij ligt op mijn heupen

2 maanden geleden

Reactie op eve06

Zo heb ik het nog niet gehad. De mijne ligt vooral in midden. Hij ligt op m ...
Ja bij mij ook maar als ik in bed lig niet.

2 maanden geleden

Mijn buik is tegen de avond altijd groter en meer opgezet. Dit geeft spanning in mijn buik. Ik heb dit al sinds week 10. Heeft dit ook met harde buiken te maken?

2 maanden geleden

Reactie op Evelienvs92

Mijn buik is tegen de avond altijd groter en meer opgezet. Dit geeft spanni ...
Dat heb ik ook al gemerkt dat de mijne ‘s avonds groter is dan overdag of ‘s ochtends

2 maanden geleden

Vandaag even nagevraagd bij de vroedvrouw. Ik had na een trouw (hele avond dansen en rechtstaan) echt een enorm zwaar gevoel in de buik, net alsof hij ging ontploffen! Dit zouden harde buiken zijn en compleet normaal na inspanning, wandelingen, kuisen,… als ik dit had bij gewoon niks doen en echt pijn (medicatie willen nemen) raadde ze aan contact op te nemen met haar of gynaecoloog!