10 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op didi0909
Hey, nee dit is de ultravroeg tester van clearblue en volgens de bijsluiter ...
Ohhh toppie! Gefeliciteerd🥳🥳 veel succes met de bloedafname morgen! En ja het kan heeeel snel gaan haha. Bij eerste kindje was het bij ons ook eerste ronde, en nu 4 jaar later weer bij eerste poging 😊
Ik heb dat ook telkens als ik naar de wc ga dat ik kijk of er geen bloed zit 🙈 automatisch. Zal nog wel ff duren voor we eraan gewend zijn denk ik.
5 maanden geleden
Proficiat!
Hier zonder echt te proberen ook raak! Was een kleine shock toen ik dit ontdekte!
Vind het wel mega spannend. Heb mijn bloed al eens laten nemen, toen was mijn HCG 101. Ga donderdag nog eens teruggaan om de evolutie te bekijken dan zou ik 4w en 3 dagen zijn (volgend app). Als die bloedafname goed is ga ik toch iets geruster zijn 🥲
5 maanden geleden
Ik was vorige zomer ook zwanger en had toen onbeschrijfelijk pijnlijke krampen, al van in het begin. Die waren zo erg dat ik soms uren ineengedoken op de badkamervloer lag te wenen. Dit is helaas op een miskraam uitgelopen (niet geheel onverwacht, heeft wel 2 weken geduurd). Ik ben nu opnieuw zwanger (met een bang hartje) en heb nu lichte menstruatie achtige buikpijn, absoluut niet te vergelijken met de vreselijke pijn de vorige keer. Zolang het dus geen extreme / abnormale pijn is en je geen bloedverlies, lijkt er mij echt geen reden tot zorgen. Veel succes!