38 Reacties
4 maanden geleden
Proficiat 馃コ ik heb 1 kind van september 2022 nu bijna 2 jaar en zwanger van ons 2 de kindje voor februari 2025 馃グ
4 maanden geleden
Reactie op MalikaVC
Proficiat 馃グ
Wij zijn in verwachting van een vierde.
De andere kids zijn ...
Wat grappig je naam komt niet veel voor, mijn oudste dochter heet ook Malika.
4 maanden geleden
Reactie op MalikaVC
Geweldig 馃グ
Nu alleen nog 2 namen vinden die bij Malika en Chantal passen. Voor 2 jongens en 2 meisjes (weten nog niet wat het wordt) zoek een aparte namen
4 maanden geleden
Reactie op MalikaVC
Proficiat 馃グ
Wij zijn in verwachting van een vierde.
De andere kids zijn ...
Beetje gekke vraag... Hebben jullie reacties gekregen op het leeftijdsverschil van de kids? Ongeveer een maand na de geboorte van onze kleine pruts word ons zoontje 5. Ik ben zelf net 38 bij de bevalling en mijn partner 40.
We hebben al reacties gehad van nu toch niet meer, jullie zijn er te oud voor geworden, waarom niet sneller na mekaar, je ontneemt het oudste kind activiteiten / uitstapjes omdat de jongste dit nog niet kan of moet slapen....
4 maanden geleden
Reactie op Ooievaar12
Beetje gekke vraag... Hebben jullie reacties gekregen op het leeftijdsversc ...
Oh jeetje? Dat is een pijnlijke opmerking? Ik en me partner schelen ook 2 jaar, hij wordt 39 en ik 41 als onze 2 kleine wondertjes geboren worden. Onze oudste dochter is geboren toen me partner 34 was en ik 36, 2e dochter is jaar later geboren ik was 38 hij 36. Maar die opmerking hebben wij niet gehad.