15 Reacties
10 maanden geleden
Ik ben sins gister ziek geworden en moet 2l water drinken perdag maar als je u echt niet ok茅 voelt zou ik wel eens bellen naar de vroedvrouwen
10 maanden geleden
Heb dit ook gehad. 14 dagen lang 馃槄 heb uiteindelijk allerlei soorten klachten gehad. Mijn vriend dan paar dagen later ook ziek en wel met koorts enzo. Ik heb griepvaccin gehad dus mss daarmee geen koorts maar wel het gevoel. Bij die 1e klachten dacht ik eerst aan zwangerschapsvergiftiging dus ben wel eens naar materniteit en paar keer naar huisarts geweest om het op te volgen maar er zijn blijkbaar super veel mensen ziek momenteel. Veel beterschap!
10 maanden geleden
Ja ik ..
schommelende bloeddruk
Enorme hoofdpijn die niet weggaat met pijnstilling.
Spierpijn in schouders en armen .. maar ook geen koorts of keel pijn ofzo ..
10 maanden geleden
Reactie op jolie98
Hou je veel vocht vast ?
Ben je kort van adem?
En heb je je bloeddruk al ee ...
Bloeddruk heb ik voor de laatste keer 23/1 genomen. Ben wel kortademig. Maar heb ik al paar weken. Hij ligt in stuit en hij ligt echt heel hoog. Denk dat ik morgen wel eens ga bellen. Ik had dit naar mijn vroedvrouw gestuurd. Zij antwoorde gewoon. Als ik koorts had ik naar de dokter moest gaan
10 maanden geleden
Reactie op Grietj
Bloeddruk heb ik voor de laatste keer 23/1 genomen. Ben wel kortademig. Maa ...
Heb je geen bloeddrukmeter thuis liggen? Is wel handig om dit af en toe te kunnen nemen.
Ik zou sowieso toch eens langs de huisarts gaan. Beter eens te veel onderzoeken dan te weinig.
10 maanden geleden
Reactie op jolie98
Heb je geen bloeddrukmeter thuis liggen? Is wel handig om dit af en toe te ...
Ja ga ik wel eens doen. Op 23 januari hebben ze ook gecheckt of er eiwitten in mijn urine zaten. Gezwolle voeten heb ik ook elke winterlast van door de vloer verwarming. Kga morgen maar eens langs voor de zekerheid. Op internet vond ik ook nog dit

10 maanden geleden
Reactie op Grietj
Binne 2 uurtjes normaal een keizersnede
Success 鉂わ笍馃崁
10 maanden geleden
Reactie op Grietj
Mijn water is dus net gebroken
Spannendd veel succes! 馃尭