4 Reacties
4 maanden geleden
Val je zo'n 200gr per week af? Dat lijkt me niet zo onrustwekkend veel. Heb je veel last van misselijkheid enzo?
Ik ben ook afgevallen, maar dus voornamelijk door gebrek aan eetlust en omdat ik bijna de hele dag misselijk ben.
Als je je zorgen maakt, zou ik het zeker bespreken met je vroedvrouw/gynaecoloog
4 maanden geleden
Ik ga het zeker bespreken met men gynaecoloog binnenkort. Ik neem sindskort navalit, sindsdien heb ik de indruk dak meer eet en of ongezonder eet. Omdat men vermoeidheid parten speelt in het huishouden en koken ga ik nog al snel naar fastfood gerechten. Waar ik me wel schuldig voel tegenover men baby :/
4 maanden geleden
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben sinds een aantal dagen bijna de ganse dag misselijk. Heb precies enkel zin in vettig eten, maar ik probeer het te vermijden want vettig eten zorgt net voor meer misselijkheid.
Probeer mn best te doen om toch nog iet wat gezond te eten, ook met de gedachten aan ons wondertje. Maar die misselijkheid maakt het ons moeilijk é 😕
4 maanden geleden
Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap de eerste maanden blijven afvallen. In het tweede trimester is dit beginnen stabiliseren en in t laatste trimester ben ik dan plots heel veel bijgekomen.
Afvallen op zich is niet noodzakelijk iets slecht. Ikzelf heb ook altijd wat gewichtproblemen gehad en heb in het begin van mijn zwangerschap vooral op reserves beginnen werken aangezien ik in het begin niet veel meer honger had dan ervoor.