50 Reacties

13 dagen geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Dit staat bij mij op papier. Geen idee hoe groot of hoe zwaar onze is. Laat ...
1001 gram en 1042 gram (staat op het papier bij gewicht 😉) mooi volgens het gemiddelde (het bolletje zit in het midden van het streepje)

13 dagen geleden

Reactie op miloli

1001 gram en 1042 gram (staat op het papier bij gewicht 😉) mooi volgens h ...
Typfoutje 1011 (niet 1001) en 1042

Reactie op miloli

1001 gram en 1042 gram (staat op het papier bij gewicht 😉) mooi volgens h ...
Ah ok, gynaecoloog lied inderdaad zien op scherm en zaten mooi in het groen, maar kon niet vinden hoe zwaar ze waren. En de hoe groot kon ik ook niet vinden,

12 dagen geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Ah ok, gynaecoloog lied inderdaad zien op scherm en zaten mooi in het groen ...
Lengte staat er inderdaad niet op. Maar dit kan ook niet echt meer gemeten worden had ik begrepen.

Reactie op miloli

Lengte staat er inderdaad niet op. Maar dit kan ook niet echt meer gemeten ...
Ah ok, wel jammer,

11 dagen geleden

Hier op 26w4d geschat op 1090 gram.

11 dagen geleden

Reactie op miloli

Hier op 26w4d geschat op 1090 gram.
Is dit zwaar?

11 dagen geleden

Reactie op LSteurs

Is dit zwaar?
Dat was prima zei de gynaecoloog. Volgens het blad dat ik meekreeg zit hij op 78 percentiel. Hij zit dus iets boven het gemiddelde. Maar een beetje boven of onder het gemiddelde is geen probleem. Zolang het kindje niet in de extremen valt (onder p10 of p5 en boven p90 of 95), want dan moet misschien wel nagekeken worden waarom dat zo is.

11 dagen geleden

Wij zitten op 1090 gram met 27 weken en 3dagen

10 dagen geleden

Gisteren 26w en vandaag bij de gynaecoloog geweest kleine prins woog 886 gr en zat precies op de middelste lijn

10 dagen geleden

Vandaag geweest op 24w6d en hij zou 830 gram wegen wat toch boven het gemiddelde moet liggen! 4 weken geleden woog hij 460 gram. Het is maar een indicatie natuurlijk.

10 dagen geleden

Reactie op sorpie

Vandaag geweest op 24w6d en hij zou 830 gram wegen wat toch boven het gemid ...
Idd mijn oudste is geboren met 41w en woog amper 2390 is nu een grote jongen 15 jaar van 163cm 45kg, jongste 10jaar 2990 nu 125cm en 24kg

5 dagen geleden

Hier 1360gr op 28w2d 🤭

5 dagen geleden

Ons kindje weegt vandaag op 28 weken 1kg300 en is 37,5cm groot

5 dagen geleden

Aan 26 weken en 3 dagen 1kg77, gynaecoloog noemt haar een grote baby 😊 wij zijn nu ook wel 2 grote mensen. Maak je geen zorgen, zolang je wondertje groeit en het goed stelt en jij voldoende eet en vitamientjes binnen hebt komt alles goed.

5 dagen geleden

Vandaag 29 weken. Onze jongen is 42cm lang en weegt al 1700kg. Beetje ongerust omdat hij boven de curve zit. Mijn suiker is prima, dus daar ligt het niet aan. Gyn zei dat dit mss een groeispurt is en de volgende keren mss iets minder gegroeid zal zijn. Indien het percentiel zo blijft, zal de bevalling vroeger in gang gezet worden.

5 dagen geleden

Reactie op Stay1620

Aan 26 weken en 3 dagen 1kg77, gynaecoloog noemt haar een grote baby 😊 wij ...
Ik ben blij te lezen dat er nog mensen zijn met een grote baby 😅😃.

4 dagen geleden

Reactie op germaineke

Vandaag 29 weken. Onze jongen is 42cm lang en weegt al 1700kg. Beetje onge ...
Ik had vandaag controle, ben 29w2d en ons kindje weegt 1,7kg. 😊 Gynaecoloog heeft verder niets gezegd over het gewicht dus dan zal het toch niet uitzonderlijk veel zijn lijkt mij.. ;)

4 dagen geleden

Ons kindje weegt 1123 g op 28 weken. We moeten wel binnen 2 weken terug voor een groeiecho om te zien of ze genoeg groeit.

4 dagen geleden

Reactie op Jolieeen

Ons kindje weegt 1123 g op 28 weken. We moeten wel binnen 2 weken terug voo ...
Oei? Is dat dan geen goed gewicht?