12 Reacties
2 maanden geleden
Is niet abnormaal hoor. Bij mij is het begonnen vanaf 20w ongeveer (ook dan pas een klein buikje). Zo lang je goede echo's hebt, niet te veel zorgen maken! Mijn gynaecoloog zei dat ze vooral vanaf 2de helft van de zwangerschap gewicht wou zien bij komen 😊 elk lichaam is anders!
2 maanden geleden
Heyy, maak geen zorgen hoor. Ik ben momenteel ook 19 weken. Bij mij is het juist dezelfde. Ik had het al gevraagd naar de vroedkunde. En ze zei dat je het meest in het derde trimester bijkomt. En het gezondste is ook tussen als je 12-15kg kilo's neemt in het totaal. Dus gewoon afwachten. Dit maakt eigenlijk ons zwangerschap makkelijker hoor. Positief blijven denken! ☺️
2 maanden geleden
Van mijn vroedvrouw heb ik het advies gekregen om op de curve te kijken van UZ Leuven. Je kan afhankelijk van je BMI de curve downloaden en dan zou je tussen de 2 buitenste lijnen moeten zitten.
https://www.uzleuven.be/nl/gynaecologie-en-verloskunde/verloskunde/zwangerschap/gezond-zwanger-zijn/gewichtstoename/aanbevolen-toename-op-basis-van-bmi
2 maanden geleden
Ik heb hier ook wat last van. Maar het begint nu echt op gang te komen heb ik het gevoel 😊
2 maanden geleden
Vandaag 19,1 en net op de weegschaal gestaan en ben nu 85,1 dus 5 kilo aangekomen. En van af de moment dat ik zwanger was, woog ik 78 kilo. Net uitgerekend ben totaal 7.1 kilo aangekomen.
En foto van vanmiddag getrokken.