16 Reacties

3 maanden geleden

Bij mij precies mijn darmen 🙈 tot dat je dan de buik ziet bewegen haha

3 maanden geleden

Ik voel het eerder als mini luchtbelletjes die ploffen. Als ik een elektrisch schokje heb zoals jij omschrijft is dat meestal de baby die even tegen mijn blaas stampt 🤪 Momenteel heb ik op 15 weken enkel de luchtbelletjes maar ik herken de schokjes waarover je spreekt van mijn vorige zwangerschap 😊

3 maanden geleden

Reactie op LT92

Ik voel het eerder als mini luchtbelletjes die ploffen. Als ik een elektris ...
Oke dus ik voel al wel degelijk iets dan. 😅

Reactie op LSteurs

Oke dus ik voel al wel degelijk iets dan. 😅
Ja zeker, kan zeker voelen, op rare plekken en rare momenten. Ik voelde de eerste keer onder bij mijn onder buik, dus zei ik tegen die van mij. Als je wil laten weten dat je er bent, laat dan even weten wat hoger dan onder. Op dat moment werd echo gemaakt 🤪 zag je een goede schop kwam. Tussen de onder kant en de navel in

3 maanden geleden

Ik voel nog niets 🤷🏻‍♀️

Reactie op GlitterxGirl

Ik voel nog niets 🤷🏻‍♀️
Komt wel, in begin had ik gevoel dat ik in een nest met rode mieren 🐜 was beland, overal op me buik kriebels. Later werd duidelijker gevoel, kan zelfs zo zijn dat je onverwachts een grote lach op je gezicht krijgt. Door dat je de kleine voelt
Oh grappig, ik voel de tweeling aan alle 2 kanten van me buik schoppen🦵. Dit voelt raar aan.

2 maanden geleden

Ik ben 17 weken en voel nog niets 🙄

2 maanden geleden

Tot nu toe ook nog niet echt iets gevoeld. Soms denk ik van “ zijn dit nu de plofjes waarover iedereen spreekt😅” maar denk ik toch dat het mijn darmen zijn. Zonet kreeg ik een raar gevoel in mijn buik diep vanbinnen maar het is moeilijk te beschrijven…precies iemand die zachtjes aanklopt diep vanbinnen in mn buik en plots kreeg ik een neep/schokje die niet pijnlijk maar wel ongemakkelijk was voor 2 sec links aan mn schaamstreek. Dit is ook de plaats waar de vroedvrouw zei als ze daar zou stampen ik het wel zou kunnen voelen gezien mn placenta grotendeels vooraan ligt. Zou dat kloppend gevoel en neep/schokje voor 2 sec de baby kunnen gweest zijn? 😅

Reactie op DelphineMG

Tot nu toe ook nog niet echt iets gevoeld. Soms denk ik van “ zijn dit nu d ...
Hihi, dat is je kleine, kan nu niet meer omheen

2 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Hihi, dat is je kleine, kan nu niet meer omheen
Haha ja ben toch aan het twijfelen of die kleine steekjes geen bandenpijn is 😅 zijn kleine steekjes van 2 sec eens om de paar minuten of soms om de minuut

2 maanden geleden

Reactie op DelphineMG

Haha ja ben toch aan het twijfelen of die kleine steekjes geen bandenpijn i ...
Steekjes richting je schaamheuvel? Want die heb ik ook en is duidelijk de baby die stampt 🥰

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Steekjes richting je schaamheuvel? Want die heb ik ook en is duidelijk de b ...
Ja idd tis niet echt mijn lies maar meer echt richting de “ driehoek”😂 . Vandaag voelde ik het weer af en toe en dan weer uren niet meer dus zou wel goed kunnen dat ze net daar aant stampen was maar als je nie weet naar wat je “ zoekt” is het altijd twijfelen😝

2 maanden geleden

Reactie op DelphineMG

Ja idd tis niet echt mijn lies maar meer echt richting de “ driehoek”😂 . V ...
Dat gaat toch al een van het begin zijn. Die had ik vorige week ook. Nu ondertussen voel ik meer plofjes. 🥰

2 maanden geleden

Reactie op larissa16

Ik ben 17 weken en voel nog niets 🙄
Ik voel ook nog niks

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Dat gaat toch al een van het begin zijn. Die had ik vorige week ook. Nu ond ...
Ja mijn gevoel zegt ook dat zij was 🥰 zeker omdat die kleine “klopjes “ er net aan vooraf gingen. Is leuker ook om te denken dat zij was haha kom je vrolijk van😄