8 Reacties

2 dagen geleden

Dat zijn volgens mij toch harde buiken Ik ervaar hetzelfde al een hele tijd en mijn vroedvrouw gaf aan dat dat harde buiken zijn

2 dagen geleden

Dit zijn harde buiken, als je buik hard wordt moet je eigenlijk rust nemen. Als je die signalen negeert doorheen de dag, komt er een moment dat je buik hard blijft en pijnlijk kan gaan aanvoelen, dit gaat pas weg als je echt voldoende rust neemt. Heb hier ook regelmatig last van.

2 dagen geleden

Dankjewel voor de reacties ! Maar ik heb een zittende bureaujob… dus ik kan niet veel minder bewegen dan dat ik al doe 🙈. Maar het moet wel zijn dan idd. Probeer het wel al rustiger aan te doen !

2 dagen geleden

Reactie op sillllieeee

Dankjewel voor de reacties ! Maar ik heb een zittende bureaujob… dus ik kan ...
Kan ook van lang in zelfde houding te zitten zijn dat je harde buiken krijgt hoor

2 dagen geleden

Reactie op sillllieeee

Dankjewel voor de reacties ! Maar ik heb een zittende bureaujob… dus ik kan ...
Een zittende houding is voor zwangere vrouwen ook enorm vermoeiend en lokt ook harde buiken uit, ook al zou je denken dat dit net rust is dat is het niet. eigenlijk moet je zoveel mogelijk wisselen van zithouding in combinatie met liggen en rond lopen. Te lang dezelfde houding is niet goed. Ik heb zelf door harde buiken moeten plat liggen met een bureaujob, gynaecoloog gaf aan dat zitten soms vermoeiender is voor je lichaam dan wandelen of recht staan.(1ste en 2de zwangerschap) heb er nu opnieuw last van maar ben thuis deze zwangerschap dus kan rust nemen wanneer het nodig is.

2 dagen geleden

Heb hier ook enorm veel last van. Op het werk ook super weinig begrip, ook bureaujob (aangepast werk nu bij de zwangerschap). Ik had aangevraagd of ik vaker van thuis uit mocht werken zodat ik af en toe ook eens vanuit de zetel kon werken, maar dit werd geweigerd. Ik heb nu tot eind dit jaar op vrijdag verlof ingezet en we mogen 1x van thuis uit werken. Dus drie dagen afzien per week… Ik ga tijdens mijn zwangerschapsverlof opzoek naar ander werk…

2 dagen geleden

Reactie op 07feb2025

Heb hier ook enorm veel last van. Op het werk ook super weinig begrip, ook ...
Je kan altijd vragen aan de arts voor ene briefje zodat ze u verplicht thuis moeten laten werken

4 uur geleden

Ik had dit ook.. Ik had ook wel wat constipatie en ze hebben mijn urine gecheckt en had wel wat infectie eiwitten en teveel vruchtwater. Nu thuis geschreven..