Hey
Ik ga meteen met de deur in huis vallen en ik ga al mijn moed verzamelen dit bericht neer te schrijven, ongeacht de reacties. Van jongsafaan wilde ik altijd een dochtertje hebben. Een jongetje heb ik nog niet eens aan gedacht. Ook omdat ik altijd graag een zus wilde hebben en geen broer. Ik stoor mij gewoon enorm aan jongetjes in de omgeving. Meisjes vind ik dan weer super schattig en leuk.
Na een lange weg van onvruchtbaar verklaard te zijn, was ik eindelijk te weten gekomen dat ik een kindje verwachtte. Ik was super blij. Mijn vriend heeft enkel jongens in de familie, en het laatste meisje dateert van 30j geleden. Ik was enorm ziek en ben zelfs in het ziekenhuis beland, maar dat gaf mij dan weer hoop, want men zegt dat je net heel misselijk bent van een meisje. Maar op 15w3d ben ik het geslacht te weten gekomen... Een jongetje. Ik ben echt tot huilen toe om eerlijk te zijn. Ik dacht altijd dat het wel zou weggaan nadat de kleine uiteindelijk geboren zou zijn, maar van de nacht had ik een droom waarbij de kleine geboren was en ik voelde mij gewoon leeg vanbinnen. Compleet emotieloos. Ik wilde er totaal niks mee te maken hebben. Nul liefde voor dat jongetje... Ik geniet helemaal niet meer van de zwangerschap nu. Eerst wilde ik allemaal spulletjes kopen voor de baby, maar nu is die wil er gewoon totaal niet meer. En als ik mensen zie aankondigen dat ze een meisje verwachten, ben ik echt boos. Dat wilde ik zijn...
Ik heb proberen de positieve aspecten op te zoeken van een jongetje te hebben, maar elk positief aspect kan ik zo omzetten naar iets negatiefs. Neen, dit wil ik eigenlijk helemaal niet...
Wat moet ik nu doen?😭 Dit kindje verdient dit niet, want ik ben ook altijd als buitenbeentje behandeld geweest door de familie. Zij wilden net allemaal jongens en totaal geen meisje. Ik weet dus wat dit mentaal met een persoon kan doen om zich ongewild te voelen. Is dit misschien waarom ik totaal geen liefde voor ons zoontje voel? De enorme slechte ervaring en trauma die ik meedraag? Ik wil proberen de liefde te vinden voor ons zoontje, maar hoe doe ik dat..? Mijn partner is er ook redelijk koud over en wilde ook liever een meisje, dus dit helpt er echt niet bij... Ik ben momenteel ten einde raad.☹️