11 Reacties

5 maanden geleden

Hi! Ik heb net hetzelfde.. 5w 3 dagen en plots minder last van ook heel moe voor de rest niet veel last..

5 maanden geleden

Reactie op Samppp

Hi! Ik heb net hetzelfde.. 5w 3 dagen en plots minder last van ook heel moe ...
Die onzekerheid is verschrikkelijk hé 🙈

5 maanden geleden

6+3 nergens meer last van. Maar wel vandaag echo gehad en alles was in orde! Maar zeker wel verontrustend als je niets meer voelt...

5 maanden geleden

Reactie op Emmy96

Die onzekerheid is verschrikkelijk hé 🙈
Ja echt, heb zo niet het gevoel dat ik zwanger ben 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Deniz1987

6+3 nergens meer last van. Maar wel vandaag echo gehad en alles was in orde ...
Dus jij had in het begin wel last en nu niet meer?

5 maanden geleden

Reactie op Emmy96

Idd last van vermoeidheid, soms wat maandstondepijn, en een paar dagen smorgens wat humeurig. Maat nu dus zelfs niet meer zo vermoeid, niets meer en dat was een beetje verontrustend. Maar alles in orde dus🙏

5 maanden geleden

Ik ook 5w3d en nog wel last van opgeblazen gevoel, pijnlijke opgezetre borsten, vermoeidheid,..

5 maanden geleden

Reactie op Emmy96

Ik ben nu 7w+1 en plots geen last meer van pijnlijke borsten, krampen, vreetbuien.. nog iemand?

5 maanden geleden

Reactie op Samppp

Ik ben nu 7w+1 en plots geen last meer van pijnlijke borsten, krampen, vree ...
Idem hier. Ik voel mij al twee dagen écht oke en voel mij niet zwanger. Die onzekerheid is wel lastig.

5 maanden geleden

Reactie op mdm1992

Idem hier. Ik voel mij al twee dagen écht oke en voel mij niet zwanger. Die ...
Ik heb wat opgezocht ‘veranderingen in boedtoevoer’ ‘lichaam aangepast aan de zwangerschap.. super lastig die onzekerheid!

5 maanden geleden

Reactie op Samppp

Ik ben nu 7w+1 en plots geen last meer van pijnlijke borsten, krampen, vree ...
Hier exact hetzelfde.. 7w en vorige week echt kotsmisselijk geweest. Ik kon niets meer buiten liggen. Vorige week eerste echo gehad en alles was in orde. Toen was ik dus misselijk, pijnlijke borsten, extreme vermoeidheid, ... En sinds gisteren voel ik precies niets meer, misselijkheid is weg, geen pijnlijke borsten meer, alleen nog een zachte vermoeidheid. Na een miskraam in december maakt het me toch echt wel zorgen..