5 Reacties

2 maanden geleden

Ben je ooit in behandeling geweest bij een neuroloog? Ik mag zolmitriptan nemen van mijn gynaecoloog. Wel heel af en toe als ik het echt niet meer kan houden. Elke dag een paracetamol zou ik toch niet aanraden.. Ik heb ook veel migraine nu, ik nam iedere maand een inspuiting die de aanvallen zouden voorkomen. Door de kinderwens moest ik er zeker 6 maand op voorhand mee gestopt zijn en nu ik zwanger ben heb ik weel veel last van migraine helaas. Ik probeer soms echt gewoon door te bijten als het niet meer lukt neem ik een zolmitriptan! :)

2 maanden geleden

Ik heb ook een 2tal weken continu hoofdpijn gehad. Ik heb toen paracetamol 1000mg 1x per dag genomen. Het hielp niet altijd, maar durfde niks extra te nemen voor onze kleine meid.

2 maanden geleden

Ik mocht 3x 1000mg nemen van de tandarts na mijn behandeling. Ik neem dit ook voor mijn migraine (ik wacht zo lang mogelijk, maar als ik er niet van in slaap raak neem ik toch paracetamol)

2 maanden geleden

Hier ziek geweest en mocht 3 x paracetamol/dafalgan van 1 gram nemen.

2 maanden geleden

Hier ook veel last van hoofdpijn de laatste 2 weken 🙈 Ik neem paracetamol 500gr, zou je tot 6x per dag mogen nemen. En ik heb een migraine masker (koolpads in een soort van muts), dat werkt bij mij ook om dat aan te doen en dan half uurtje plat te gaan liggen. Veel succes! Hopelijk gaat het snel beter 🍀