9 Reacties
één maand geleden
Ik wil je niet bang maken maar zon sensormatje is een vals gevoel van veiligheid en werkt ook geen 100%, een vriendin van mij had deze ook en alsnog is hazr zoontje gestorven aan wiegendood..
Die sokjes dat je kan aandoen zijn mss beter?
één maand geleden
Is het alarm afgegaan toen haar zoontje stierf?
Ik heb ook een vriendin die dankzij het matje haar dochter nog heeft... dus alle extra's die een beetje kunnen helpen, willen we graag proberen.
De sokjes zal ik eens bekijken, bedankt!
één maand geleden
Reactie op Evelienvs92
Is het alarm afgegaan toen haar zoontje stierf?
Ik heb ook een vriendin di ...
Neen, dermee dat ik het een vals gevoel van veiligheid voel, beetje dubbel dus
één maand geleden
De Aerosleep matrasbeschermer heeft geen nut zonder een Aerosleep matras volgens mij...
één maand geleden
Reactie op GlitterxGirl
De Aerosleep matrasbeschermer heeft geen nut zonder een Aerosleep matras vo ...
Jawel, de topper is hetgene met de graatstructuur. Die kan je op elke matras leggen met een hoes van Aerosleep erover. De matras van aerosleep is een "gewone" matras die zonder topper niet anders werkt dan een gewone matras...
één maand geleden
Reactie op Evelienvs92
Jawel, de topper is hetgene met de graatstructuur. Die kan je op elke matra ...
Ons hebben ze in de winkel net verteld dat je én de matras en en hoeslaken samen nodig hebt voor de goede werking.
Een gewone matras met Aerosleep hoeslaken werkt dus niet het zelfde als Aerosleep matras + Aerosleep hoeslaken?
één maand geleden
Reactie op GlitterxGirl
Ons hebben ze in de winkel net verteld dat je én de matras en en hoeslaken ...
Een aerosleepset bestaat uit 3 delen:
Matras (niet speciaal)
Matrastopper
Hoes
De toppers bestaan voor alle matrassen en alle wiegjes, en werken enkel in combi met een hoes. De matras zelf doet er niet toe...
één maand geleden
Reactie op Evelienvs92
Een aerosleepset bestaat uit 3 delen:
Matras (niet speciaal)
Matrastopper
...
Mmh, gek dat ze ons dat niet zo verteld hebben dan...
één maand geleden
Reactie op GlitterxGirl
Mmh, gek dat ze ons dat niet zo verteld hebben dan...
Wij hebben voor het ledikantje de 3 gekocht, maar in een wieg zit meestal al een matras, dus daar moet je dan de topper en hoes gebruiken. Zoals ook door Aerosleep zelf uitgelegd wordt. Hebben ze in de winkel de luchttest met het balletje niet gedaan als voorbeeld? Bij ons deden ze het eerst op de matras (geen effect, want aerosleep is qua matras niet bijzonder) en daarna op de topper (3D graat structuur met extra ventilatie) waar dan wel een effect zichtbaar was. En die kan je inderdaad enkel en alleen gebruiken met de hoes erbij.
Ons probleem is dus dat deze topper niet in de wieg past door de afwijkende afmetingen van de matras... maar intussen zei de vroedvrouw dat Aerosleep de eerste weken sowieso niet gebruikt mag worden om warmteverlies te voorkomen (baby kan dan temperatuur nog niet regelen).