20 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op eve06
Ja dat zie ik ook vaker passeren op de geboortekaartjes. Alsook babydump
Het is inderdaad handig dat je dan niet beperkt bent tot 1 winkel, maar wij hebben al vaak iets besteld via pakske en dit vind ik als koper dan weer minder leuk. Als je bv meerdere items cadeau wil doen, zijn erg telkens verschillende afzenders.
2 maanden geleden
Reactie op 1995vantje
Een vraagje, vanaf wanneer leggen jullie een geboortelijst? 😊
Wij hebben een afspraak rond 18 weken
2 maanden geleden
Reactie op Eveline2011
Wij hebben een afspraak rond 18 weken
Aha das een goed richtlijn, ik ben al wat zaken aan het noteren die ik nog nodig heb 😊 nog eventjes wachten dan voor een afspraakje 😊
2 maanden geleden
Reactie op 1995vantje
Aha das een goed richtlijn, ik ben al wat zaken aan het noteren die ik nog ...
Bij de winkel die wij gaan nemen ( de gele flamingo) krijg je op voorhand al een checklist, we zijn dus ook al ideeën aan het opdoen 🫣
2 maanden geleden
Reactie op Eveline2011
Bij de winkel die wij gaan nemen ( de gele flamingo) krijg je op voorhand a ...
Mega toffe winkel! Aleja de webshop toch 🙈 jammer genoeg voor ons wat te ver en ik loop graag eens in de winkel zelf rond 😊 ik schuim ook vanalles af naar checklisten om te kijken wat ik nog nodig heb 😋
2 maanden geleden
Wij gaan voor een combinatie dreambaby / pakske.
Bij dreambaby bv de wandelwagen, waardoor je toch die 10 procent krijgt op verkochte artikelen. Pakske voor zaken die niet bij dreambaby te vinden zijn.
Ik zet telkens optie zelf kopen en bijleggen. Zo kunnen de mensen toch kiezen om de verzendkosten te vermijden...
2 maanden geleden
Reactie op 1995vantje
Een vraagje, vanaf wanneer leggen jullie een geboortelijst? 😊
Wij hebben die al eventjes liggen zodat ik rustig kan verder kijken en er af en toe dingen op kan plaatsen of weer terug vanaf kan halen. De lijst hebben we nog niet gedeeld met familie en vrienden, maar het is wel handig om er al een te hebben want bv onze buggy moest besteld worden en wordt pas ten vroegste over 3 maanden geleverd, dus ik ben blij dat we dat toch al op de lijst hebben staan zodat die al besteld kan worden ☺️
2 maanden geleden
Reactie op VogelEK123
Wij hebben die al eventjes liggen zodat ik rustig kan verder kijken en er a ...
En mag ik vragen waar jullie een lijst hebben? Wel handig dat je zaken er op kan plaatsen en terug afhalen! En wauw dat is een lange leverperiode, dan mag je idd niet te lang wachten 🙈
2 maanden geleden
Reactie op Rachelle1986
Ik heb veel gehoord over pakske.be
Wij gebruikte het voor ons eerste dochter en super tevreden van!!! Je kiest gewoon alles zelf, echt geweldig!
2 maanden geleden
Reactie op EmmaV1998
Wij zijn vorig weekend onze lijst gaan leggen in Paradisio, wou dit al zo v ...
Wij gaan deze binnenkort ook bij Paradisio leggen!