15 Reacties

één maand geleden

Doe je dit niet pas met de geboorte?

één maand geleden

Mijn vriendinnen deden dat altijd vanaf de babyshower Dan kunnen mensen al iets van je lijst kopen zodat je geen nutteloze cadeaus krijgt.

één maand geleden

Reactie op kikiidelhaye

Doe je dit niet pas met de geboorte?
De meeste die ik ken zetten de link naar de geboortelijst al vroeger online maar heb er nog nooit opgelet hoeveel vroeger 😅

één maand geleden

Reactie op CaraM

Mijn vriendinnen deden dat altijd vanaf de babyshower Dan kunnen mensen al ...
Heb al familie gehad die vroegen wat ze konden kopen voor ons, inderdaad met geboortelijst beter om geen nutteloze cadeaus te krijgen

één maand geleden

Ik vind dat ook een moeilijke. Soms zie ik mensen op Facebook hun geboortelijst een paar maand op voorhand zetten, maar dan denk ik altijd 'zijn die nu aan het bedelen voor cadeau's' aangezien de meerderheid van de mensen op Facebook in mijn geval gewoon kenissen zijn. Ik vind het vreemd om dat voor de geboorte te doen, maar langs de andere kant wil ik er zaken opzetten die ik liefst op voorhand al heb gewoon. Ik weet het ook niet!

één maand geleden

Ik zou dat geven aan de mensen die er achter vragen, vooral familie en dichte vrienden. De rest pas voor na de geboorte

één maand geleden

Jaa das mss wel een goed idee

één maand geleden

Vanaf de geboorte met het geboortekaartje.

één maand geleden

Niet... Geen familie of vrienden hier bij de hand. Just my partner and I... Wordt een duur kindje weliswaar

één maand geleden

Over enkele weken. Wij trouwen in november, feestdagen komen eraan en willen het liefst cadeautjes van de lijst

één maand geleden

Reactie op LynnVC02

Niet... Geen familie of vrienden hier bij de hand. Just my partner and I... ...
Had nog niet eens gedacht aan de feestdagen die ervoor nog zijn, zal het dan toch ook wel eerder delen denk ik 🙈

één maand geleden

Wij hebben dit op 18 weken gedaan. Ik ben nu 22 weken

één maand geleden

Zetten jullie ook spullen voor mama/papa zoals de kolf erop? Of enkel baby?

één maand geleden

Reactie op yasd

Zetten jullie ook spullen voor mama/papa zoals de kolf erop? Of enkel baby? ...
Alles

één maand geleden

Wij gaan die over 1,5 week maken. We gaan de link doorgeven aan vrienden en familie wanneer erachter gevraagd wordt of het ter sprake komt. Wij zouden met de feestdagen ook voornamelijk babyspullen willen. Dus ook dan handig dat die er al ligt. Voor de rest gaan we die delen met het geboortekaartje. Wij delen sowieso niet veel op de socials. Dus dat zie ik ons ook niet doen. Wij gaan er ook alles op zetten wat we nodig hebben. Als niemand het koopt, kopen we het alsnog zelf.