15 Reacties
één maand geleden
Ik vind dat ook een moeilijke. Soms zie ik mensen op Facebook hun geboortelijst een paar maand op voorhand zetten, maar dan denk ik altijd 'zijn die nu aan het bedelen voor cadeau's' aangezien de meerderheid van de mensen op Facebook in mijn geval gewoon kenissen zijn.
Ik vind het vreemd om dat voor de geboorte te doen, maar langs de andere kant wil ik er zaken opzetten die ik liefst op voorhand al heb gewoon. Ik weet het ook niet!
één maand geleden
Over enkele weken.
Wij trouwen in november, feestdagen komen eraan en willen het liefst cadeautjes van de lijst
één maand geleden
Reactie op yasd
Zetten jullie ook spullen voor mama/papa zoals de kolf erop? Of enkel baby? ...
Alles
één maand geleden
Wij gaan die over 1,5 week maken. We gaan de link doorgeven aan vrienden en familie wanneer erachter gevraagd wordt of het ter sprake komt. Wij zouden met de feestdagen ook voornamelijk babyspullen willen. Dus ook dan handig dat die er al ligt. Voor de rest gaan we die delen met het geboortekaartje. Wij delen sowieso niet veel op de socials. Dus dat zie ik ons ook niet doen. Wij gaan er ook alles op zetten wat we nodig hebben. Als niemand het koopt, kopen we het alsnog zelf.