13 Reacties

22 dagen geleden

Wij hebben er eentje bij de kinderplaneet

22 dagen geleden

Pakske. Super tevreden van

22 dagen geleden

Dreambaby maar heb die geïntegreerd in ene van pakske. Vind dit veel gebruiksvriendelijker, meer keuze en je kan bv kiezen om alleen maar bij te leggen en zo kan je al veel op voorhand kopen hihi.

22 dagen geleden

Dreambaby😁

22 dagen geleden

Dreambaby! De spullen die we daar niet naar ons zin vonden (bv nogal kieskeurig op babyfoon en park) hebben we op een apart lijstje op Pakske staan, maar deze delen we enkel met dichte familie of kopen we zelf :)

22 dagen geleden

Combinatie van dreambaby en pakske

22 dagen geleden

Reactie op crealea

Combinatie van dreambaby en pakske
Ga je dit dan beiden op het geboortekaartje zetten?

22 dagen geleden

Reactie op G.V.D

Ja ☺️ bij dreambaby zijn het eerder standaard dingen zoals een wipper, dekentjes, badje etc Bij pakske zijn het dan eerder dingen zoals de numsy, zaken van hvid, nunki, draagdoek en draagzak, patotterbon

22 dagen geleden

Reactie op De Club

Dreambaby maar heb die geïntegreerd in ene van pakske. Vind dit veel gebrui ...
Ooh hoe heb je dat gedaan? Ik twijfelde voor 2 lijsten ook maar dacht dat is misschien te ingewikkeld voor de mensen

22 dagen geleden

Reactie op G.V.D

Je kan alles van dreambaby met link in pakske zetten en dan kan je gewoon enkel pakske op lijst zetten. Je kan ook gwn alles al kopen in dreambaby en het op pakske zetten bv.

22 dagen geleden

Reactie op De Club

Je kan alles van dreambaby met link in pakske zetten en dan kan je gewoon e ...
Welke link gebruik je dan? Effectief van het artikel? Zo verlies je toch je 10%? En die artikelen moet je dan enkel op bijleggen zetten? Ik vind dat zo raar, ik ga zelf niet graag zonder fysiek cadeau naar een baby'tje...

22 dagen geleden

Reactie op crealea

Welke link gebruik je dan? Effectief van het artikel? Zo verlies je toch je ...
Door nu tweedehands te kopen, op een goed moment met kortingen te kopen, sites te vergelijken kom je vaak onder die 10%. Ik heb zowel zelfgekochte spullen als nieuwe dingen erop gezet zodat je ook met een cadeautje kan komen als je dat wil. Maar zo kiezen ze van waar. Bv leveren met bol.com ipv te moeten achtergaan in specifieke babywinkel.

22 dagen geleden

Reactie op crealea

Welke link gebruik je dan? Effectief van het artikel? Zo verlies je toch je ...
Ik heb gemaild met pakske en idd effectieve link van dreambaby. Als je dan alles zelf koopt van je lijst heb je denk ik wel je 10%? Ik doe idd enkel 'bijleggen'. Ik ken eigenlijk niemand die nog fysiek een cadeautje haalt haha. Wij wonen ook ver van alles en iedereen dus wil ze dat niet aandoen 😉