13 Reacties
22 dagen geleden
Dreambaby! De spullen die we daar niet naar ons zin vonden (bv nogal kieskeurig op babyfoon en park) hebben we op een apart lijstje op Pakske staan, maar deze delen we enkel met dichte familie of kopen we zelf :)
22 dagen geleden
Reactie op De Club
Je kan alles van dreambaby met link in pakske zetten en dan kan je gewoon e ...
Welke link gebruik je dan? Effectief van het artikel? Zo verlies je toch je 10%? En die artikelen moet je dan enkel op bijleggen zetten?
Ik vind dat zo raar, ik ga zelf niet graag zonder fysiek cadeau naar een baby'tje...
22 dagen geleden
Reactie op crealea
Welke link gebruik je dan? Effectief van het artikel? Zo verlies je toch je ...
Door nu tweedehands te kopen, op een goed moment met kortingen te kopen, sites te vergelijken kom je vaak onder die 10%. Ik heb zowel zelfgekochte spullen als nieuwe dingen erop gezet zodat je ook met een cadeautje kan komen als je dat wil. Maar zo kiezen ze van waar. Bv leveren met bol.com ipv te moeten achtergaan in specifieke babywinkel.
22 dagen geleden
Reactie op crealea
Welke link gebruik je dan? Effectief van het artikel? Zo verlies je toch je ...
Ik heb gemaild met pakske en idd effectieve link van dreambaby. Als je dan alles zelf koopt van je lijst heb je denk ik wel je 10%? Ik doe idd enkel 'bijleggen'. Ik ken eigenlijk niemand die nog fysiek een cadeautje haalt haha. Wij wonen ook ver van alles en iedereen dus wil ze dat niet aandoen 😉