16 Reacties

2 maanden geleden

Je kan de geboortelijst vooraf delen met dichte familie? Wij leggen onze lijst bij Dreambaby omdat je daar geen aankoopverplichting hebt en na de bevalling nog dingen kan verwijderen of aanpassen van de lijst. Heel makkelijk allemaal om digitaal te doen, en je kan ook in de winkel langsgaan voor extra advies op maat over de lijst die je gemaakt hebt. Ik denk bij Pakske dat je wel vooraf dingen kan krijgen, en dat mensen hiervoor dan nadien online kunnen "bijleggen" op de lijst.

2 maanden geleden

Wij gaan Pakske gebruiken. Voldoet aan jouw vraag, kunnen 2dehands spullen op, nieuwe dingen,...

2 maanden geleden

Onze lijst ligt bij Paradisio en dit is wel mogelijk!

2 maanden geleden

Reactie op laurah2307

Onze lijst ligt bij Paradisio en dit is wel mogelijk!
Geven die spullen mee die nog niet betaald zijn? Nee toch? Moet je ze niet altijd eerst betaald hebben. Of bedoel je dat als je het lijstje deelt voor de geboorte dat mensen dan al een cadeautje kunnen kopen en dat jij het dus voor de geboorte al krijgt. Want ik veronderstel dat dit overal kan. Gewoon even laten weten dat het lijstje actief mag zijn (misschien dat je sommige dingen nog verborgen kan houden op je lijstje)

2 maanden geleden

Reactie op Evelienvs92

Je kan de geboortelijst vooraf delen met dichte familie? Wij leggen onze li ...
Als je bij dreambaby kleding op de lijst zetten moet je die wel aankopen dacht ik.

2 maanden geleden

Reactie op miloli

Geven die spullen mee die nog niet betaald zijn? Nee toch? Moet je ze niet ...
Ik denk dat je nergens spullen al kan hebben zonder te betalen 😅

2 maanden geleden

Reactie op GeometricGiraf

Ik denk dat je nergens spullen al kan hebben zonder te betalen 😅
Neen, 't is dat was ik ook dacht. Daarmee, misschien is haar vraag eerder of ze de lijstgegevens al kan doorgeven en er al van gekocht kan worden voor de geboorte.

2 maanden geleden

Pakske.be daar kan je zelf op voorhand aankopen en aanduiden of de mensen enkel moeten bijleggen of zelf kopen. Dus wel handig. Kan je van alle soorten winkels opzetten en ook 2ehands dingen bijvoorbeeld. Is eigenlijk een verlanglijstje. Ik ben daar mijn lijst van aan het maken. Als ik dan online iets tegenkom dat ik wil zet ik gewoon direct de link via pakske en dan staat het erin.

2 maanden geleden

Reactie op yasd

Wij gaan Pakske gebruiken. Voldoet aan jouw vraag, kunnen 2dehands spullen ...
Hoe ga je die betaling daarvoor laten doorgaan? Want is via overschrijving of nog iets anders waar kosten voor kunnen worden aangerekend. Maar ik weet dus niet welke ik best neem?

2 maanden geleden

Bij het Land van Ooit kan je volgens hun website sinds kort al een selectie van je geboortelijst meenemen. Je moet dit dan wel voorfinancieren en krijgt het bedrag van de bijdragen van familie en vrienden achteraf. Je kan je betaling voor 30 dagen ook nog uitstellen met Klarna.

2 maanden geleden

Wij gebruiken ook Pakske

2 maanden geleden

Reactie op Samppp

Wij gebruiken ook Pakske
Hoi! Ik heb ook een lijst gemaakt op pakske om eens te proberen. Nu merk ik dat er al heel wat snel uitverkocht enzo geraakt. Kopen jullie dan veel op voorhand? En hoe zien jullie het bos nog door de bomen? Er is zoveel..

2 maanden geleden

Reactie op Lsbthds

Hoi! Ik heb ook een lijst gemaakt op pakske om eens te proberen. Nu merk ik ...
Ik ga er veel tweedehands opzetten en op voorhand kopen. Eigen koopjes is meer voor zo leuke extras of dingen die nog ver in de toekomst zijn.

2 maanden geleden

Reactie op Samppp

Wij gebruiken ook Pakske
Via wat doe je de betalingen?

2 maanden geleden

We hebben een lijst vastgelegd via MicMac Minuscule. Daar krijg je begeleiding van een madam om de lijst op te stellen, ze zoekt veel zaken tweedehands (maar als je zaken nieuw wilt is dat ook een optie!). En daar kunnen we de meeste spullen een maand op voorhand ophalen. Wel met aankoopverplichting.

één maand geleden

Wij gebruiken Pakske, daar kan je alles toevoegen wat je al hebt gekocht, maar je kan er evengoed dingen op zetten die nog moeten gekocht worden. Ik heb dit gezien bij een aantal collega's, echt een aanrader!