12 Reacties

6 dagen geleden

Wij gaan naar een lokale drukke #kooplokaal We kregen reeds een eerste proefdruk. Nu pas ik het ontwerp aan en gaan we opnieuw langs voor proefdruk. Ze helpt ons ook met tips of alles leesbaar is of niet. Zij heeft dan ook de ervaring. Ook geen gedoe met kaartjes die verloren gaan op de post.

6 dagen geleden

Hangt ervan af bij welke drukker en hoe speciaal je wil gaan qua papier en afwerking. Maar ja, tadaaz is erg duur volgens mijn ervaring. Qua online drukker kan ik dwc print sterk aanbevelen. Als je 't snel wil kan een lokale drukker je vaak snel helpen. Beetje zoeken voor de beste prijzen:)

6 dagen geleden

Mijn man is digital designer en maakt dus zelf onze kaartjes. Bij de eerste zoon heeft bij deze inderdaad via een drukker laten drukken. Hij kende er een paar ik de buurt aangezien hij jaren geleden nog veel flyers en dergelijke moest drukken voor de scouts. Dit is echt een pak goedkoper dan zo'n joekels als tadaaz ofzo. Kwaliteit is bij een echte drukker ook wel beter. Als je op details let toch 😉😉 Je kiest je soort papier wanneer je deze besteld. Levertijd is ook ongeveer hetzelfde zoals een tadaaz Enzo. Het enige dat die ketens wel bieden en een drukker niet is dat ze het opsturen voor jou met voorgedrukte enveloppes. Wij hebben voor onze eerste zoon alle enveloppes op voorhand geschreven en de kaartjes er dan handmatig ingestoken en alles op de post gedaan. Voor het zoontje nu, gaan we exact hetzelfde doen. We hebben de ontwerpen voor onze geboortesuikers wel via tadaaz gedaan omdat dit speciale vormen waren en dit niet kon (of immens duur was) bij de 'gewone' drukker.

6 dagen geleden

Als iemand een goede drukker weet in Gent, laat maar weten!

6 dagen geleden

Reactie op De Club

Niet ver van het station Gent Sint Pieters zit een drukker die geboortekaartjes doet. Wel even de naam vergeten

6 dagen geleden

Reactie op roezptoez

Niet ver van het station Gent Sint Pieters zit een drukker die geboortekaar ...
Drukkerij Alfabet denk ik!

6 dagen geleden

Reactie op Loria89

Mijn man is digital designer en maakt dus zelf onze kaartjes. Bij de eerste ...
Maar alles zelf op de post doen, is dat ook niet mega duur als je voor elk kaartje een postzegel nodig hebt?

6 dagen geleden

Wij laten het onze drukken bij een drukker. We hebben het laten ontwerpen en zijn nu bezig met contact met de drukker.

6 dagen geleden

Reactie op De Club

Zwart op wit is een heel fijne drukkerij. Snel en duurzaam!

5 dagen geleden

Ik ben zelf grafisch vormgever en maak dus de kaartjes zelf. Heb er de laatste jaren al veel gemaakt voor anderen & heb altijd een goede service gehad via peterprint, colorspace of drukzo, dat zijn online drukkerijen, leveren mooie kwaliteit tegen betaalbare prijs & leveren heel snel!

4 dagen geleden

Zwartopwit of Peterprint zijn ook wel goedkoper. Onze eerste kaartjes van ons dochter hebben we laten printen bij Peterprint en super tevreden van! Je kan staaltjes laten leveren thuis en zo het papier voelen & zien, later hebben we dan een proefdruk laten opsturen.

4 dagen geleden

Reactie op Loria89

Mijn man is digital designer en maakt dus zelf onze kaartjes. Bij de eerste ...
Je kan je adressen thuis ook gewoon afdrukken op etiketten. Zo doen wij het. Scheelt een hoop schrijfwerk 😉. En voor het retouradres aan de achterzijde hebben we een adresstempel met ons adres. Bij onze lokale drukker komen wij uit 0,83€ per kaartje. (Bij tadaaz is een gemiddeld kaartje een 1€ per kaartje duurder)