12 Reacties

12 dagen geleden

Heb ik deze week ook gehad op mijn werk, net op tijd op de grond kunnen gaan liggen, ik ben nu 25+6w. Ik val ook wel af en toe flauw als ik niet zwanger ben.. is blijkbaar normaal en kan ook geen kwaad voor de baby
Misschien even rustig aan doen, en morgen gynaecoloog/ verpleegkundige bellen. Dat ze je even kunnen controleren, lijkt me dat eng. Ik ben zelf 27+4 weken maar lijkt me heel eng. Wij waren vandaag naar IKEA (nooit geweten dat ze rolstoel hadden) hebben we een rolstoel gebruikt, maar denk dat ik nooit door de winkel was gekomen, had zelf lichtjes gevoeld, ben toen even wat gaan eten. Wat dus wel hielp, misschien even wat van crackers of zo in je tas doen. En inderdaad niet zelf meer gaan rijden. En blij dat je man bij je was.

12 dagen geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Misschien even rustig aan doen, en morgen gynaecoloog/ verpleegkundige bell ...
Het rare was dat ik al had gegeten. Dus daar aan kan het ook nie goe liggen ofso

Reactie op Marie-Line22

Het rare was dat ik al had gegeten. Dus daar aan kan het ook nie goe liggen ...
Was je misschien oververmoeid? Weinig gedronken, te weinig gegeten.

12 dagen geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Was je misschien oververmoeid? Weinig gedronken, te weinig gegeten.
Ik ben wel vroeg opgestaan, mss had dat er wel mee te maken. Ik slaap wel slechter heb ik de indruk

Reactie op Marie-Line22

Ik ben wel vroeg opgestaan, mss had dat er wel mee te maken. Ik slaap wel s ...
Dat kan het zeker door komen, maar als je echt zeker wil weten kan je beter even na laten kijken.

12 dagen geleden

Hey, ik ben 2 maanden geleden voor de schoolpoort van mijn dochter flauwgevallen. Gelukkig was er een opmerkzame dame en ving deze me op. Mijn man is van zijn werk moeten terug komen om zowel mij als mijn dochtertje op te halen. Ik heb altijd wel een lage bloeddruk gehad maar met nu zwanger te zijn is hij extreem laag. In de zomer viel ik waal bijna weg of kon zelfs niet buiten komen. Verschillende keren bij de dokter beland maar die zei dat het wel vaker voorkomt. Het enige wat ik kan doen is luisteren naar mijn lichaam en in kleine beetjes over een hele dag eten. Voor de baby is dit inderdaad niet schadelijk. Ik rij nog wel met de auto maar als ik op voorhand voel dat ik al licht in mijn hoofd ben dan blijf ik thuis of ik bel mijn man al op moest ik al weg zijn. 9 maanden niet rijden kan ik niet maar ik snap je wel.

12 dagen geleden

Reactie op ShEnRose

Hey, ik ben 2 maanden geleden voor de schoolpoort van mijn dochter flauwgev ...
Ik heb van nature wel een lage bloeddruk. Tis trouwens ook niet de eerste keer tijdens de zwangerschap. Maar deze was echt heftig. Ik had het ook echt bloedwarm. Volgens mijn man zag ik heel bleek en vooral mijn lippen zagen er wit uit. Ik ben aan het einde van mijn zwangerschap dus het is opzich geen ramp om niet meer te auto rijden. Ik reed al weinig door dat het fysiek echt een opgave is geworden. Maar als het voor lange ritten zijn doe ik het wel omdat ik het niet wil ver leren het auto rijden. Ook recent een auto accident gehad, totaal niets ergs maar ik wil niet dat ik met angst blijf zitten. De auto is echt mijn vrijheid.

12 dagen geleden

Ik heb dit ook gehad enkele weken terug in de auto, geen idee van waar het kwam, ook nog nooit voor gehad. Voelde mij ineens licht in mijn hoofd worden en precies of in mijn lichaam ging alles draaien maar ikzelf was fysiek wel aanwezig.(ik zat net op een paardenmolen) Ik dacht in mezelf “aandachtig blijven en aan de kant gaan staan”. Was een heel vies gevoel. Heb dit 2-3 keer gehad nadien niet meer, sinds toen neem ik wel altijd iets van suiker mee in de auto.(druivensuiker,cola,…) merk als ik dan iets drink met veel suikers dat ik ineens weer beter ben. Ik rijd nog met de auto.

12 dagen geleden

Ik heb van nature ook een lage bloeddruk. Erger als ik ziek ben of weinig heb geslapen. Nu ik zwanger ben, is hij ook weer heel laag en voel ik me vaak licht in m’n hoofd. 1x bijna flauw gevallen in de apotheker. Daar kreeg ik een stoel en een kracker. Heb nu altijd water en druivensuiker bij. Ik voel het gelukkig steeds aankomen. Ik heb het vooral als ik lang moet rechtstaan (op dezelfde plek). Bij aanschuiven in de winkel ofzo. In mijn auto nog nooit voorgehad. Dan zit je neer natuurlijk. Gynaecoloog zegt dat dit een normaal verschijnsel is. Er gaat heel veel bloed naar je buik en placenta.

12 dagen geleden

Reactie op Jan8923

Ik heb dit ook gehad enkele weken terug in de auto, geen idee van waar het ...
Het probleem is dat ik geen suiker mag nemen door men ziekte. ( Ik heb geen suikerziekte maar een zeldzame stofwisselingsziekte ) Het enige wat ik doe is iets zouts eten.