3 Reacties
één maand geleden
Ja, ik heb dit maandag aangegeven bij vroedvrouw, dat ik bang ben voor de bevalling, en borstvoeding te geven. Aangezien ik me jongste dochter gewoon borstvoeding heb gegeven, maar door jeugdzorg weg genomen is. Heeft de vroedvrouw mij maatschappelijke werkster aangeraden, en contact met iemand die goed weet hoe je tweeling borstvoeding moet geven. Terwijl ik in Nederland gewoon therapie voor heb gehad, maar die mensen niet vertrouw.
één maand geleden
Zwangerschapshormonen zijn iets gek é, wat dat allemaal met ons doet 🙈 ik ben ook veel gevoeliger nu. Heb laatst een film moeten afzetten omdat ik er zo door moest wenen en er gewoon niet tegen kon. Terwijl ik voorheen die wel gewoon zou kunnen uitkijken.
Denk dat we enkel kunnen proberen te beseffen van waar die emotionele gevoelens komen, dat het te maken heeft met onze hormonen en dus normaal is dat we prikkelbaarder zijn. Dan kunnen we er misschien meer vrede mee hebben.
En daarnaast de angsten naar artsen toe, is misschien iets wat je al van kindsaf hebt?
Ik heb 2 miskramen gehad en sindsdien ook meer angst voor de kleine dingen. Proberen positief te blijven 😘
20 dagen geleden
Ik merk het ook de laatste tijd dat ik sneller emotioneel ben dan anders, als je wil praten mag je zeker je hartje luchten, zwangere mamatjes begrijpen elkaar meestal ook beter dan mensen die niet zwanger zijn en die snel over mensen oordelen.