13 Reacties
één maand geleden
Reactie op lilly222
Ooh dat is heel goed nieuws!! Zo blij voor jullie!
Wij waren gisteren echt even van ontdaan, hadden niet verwacht, nu kan ik 100% van de jongens genieten deze zien jeugdzorg vrij, met hulp van jeugdzorg België.
één maand geleden
Reactie op miloli
Eindelijk licht aan het einde van de tunnel ❤️
Zeker, heb gewoon hele tijd in stress gezeten, of verhuizing door kon gaan. En dus helemaal in stress dat ze de jongens zouden afpakken, want jeugdzorg Nederland was dat dus van plan om na 3 dagen de tweeling in pleeggezin te plaatsen, maar jeugdzorg België heeft stokje voor gestoken. Heb gelukkig nog 3 maanden te gaan, en begin nu echt te genieten (behalve de schokjes die niet)
één maand geleden
Reactie op OB.LINA
Mag ik vragen waarom jeugdzorg was ingeschakeld? Fijn om te horen dat julli ...
Mijn man had burn-out gekregen 5 jaar geleden, na de bevalling van de oudste dochter. En toen had ik gevraagd bij wie moet ik zien voor iemand met burn-out, en cb zei ik weet wel een instantie, en zo zijn we door leugens met jeugdzorg in aanraking gekomen. Nu heeft jeugdzorg België een vraag gesteld en kreeg België geen antwoord op, of ze liepen weg of draaide met de ogen. En gaf in eens de opmerking tegen me man, als wij uit elkaar gaan kreeg hij de kinderen, omdat ze gevaar lopen bij mij, dat Belgische jeugdzorg zei, van pardon wat zeg jij daar.
(Foto hoe ze bij mij waren, ziet ook echt dat ze gevaar lopen)
https://vm.tiktok.com/ZIJW6B3NK/
Filmpje van me oudste dochter met mij samen,
één maand geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Mijn man had burn-out gekregen 5 jaar geleden, na de bevalling van de oudst ...
Oh wauw wat een heftig verhaal! Uit goeie bedoelingen voor je man, hebben jullie echt flik genaaid zegmaar! Wat heftig en wat sneu ook voor jullie en de meisjes. Nou gelukkig dat jeugdzorg België er een stokje voor heeft gestoken, en jullie binnenkort weer samen kunnen, mooie start van een nieuw begin!
Vind het trouwens heel knap dat je dit deelt ❤️
één maand geleden
Reactie op OB.LINA
Oh wauw wat een heftig verhaal! Uit goeie bedoelingen voor je man, hebben j ...
Zeker, gisteren zou ik eigenlijk een brief krijgen (wist van niks) via PostNL app zagen we van rechtbank was. Nu heeft jeugdzorg Nederland z’n grote fout gemaakt, dat ze België niet hebben in gelicht. Jeugdzorg België heeft gezegd gaan 2 weken controle doen, en als we niks zien is de dossier dicht. Maar we krijgen wel hulp voor onze meiden, en veel begeleiding aangezien ze getraumatiseerd zijn, van spontane vrolijke kinderen, naar angstige kinderen,
Ze mogen geen emoties tonen, mochten van gezinshuis (daar zitten ze nu) in de zomer geen ijsje, omdat ze nog andere kindjes hebben waar 1 van de kindjes strakke consequenties nodig heeft. Dus als deze 1x ijs moet ze elke dag geven. Dat wij hier heel boos over waren en zeiden dit zijn onze kinderen, die krijgen ijs. Dan wel zonder koemelk.
En nu bericht gehad dat de oudste dochter in eens niet meer groeide en kilo’s niet aankwamen. Tsja, kindjes met koemelkallergie moet je ook geen melk geven. Werd niet na geluisterd. Dus krijg ik binnenkort hele boze gesprek met kinderlijk professor. Tsja, die is niet te spreken over Nederland.
één maand geleden
Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal
Zeker, gisteren zou ik eigenlijk een brief krijgen (wist van niks) via Post ...
Ja vreselijk wat er met sommige pleegkinderen gebeurt! Zag zonet ook weer een nieuwsbericht dat een 10 jarig meisje is overleden, ze maken de kinderen nog meer kapot! Vreselijk!!
Gelukkig krijgen jullie jullie meisjes weer terug
één maand geleden
Reactie op OB.LINA
Ja vreselijk wat er met sommige pleegkinderen gebeurt! Zag zonet ook weer e ...
Oh jeetje, dat kan wel kloppen. In Vlaardingen is een meisje van 10 aan wezen geven dat ze slecht behandeld werd, op der hoofd is geslagen, in hondenhok gezet werd, geen eten kreeg, stroomstoot kreeg. En ze uiteindelijk in ziekenhuis kwam werd aan de bel getrokken. En jeugdzorg Nederland zegt dan ze had eigenlijk bij de moeder moeten blijven.
één maand geleden
Reactie op OB.LINA
Ja ze nemen kinderen vaak niet serieus, als hun vertellen wat er met hun ge ...
Ik heb nog geen goeie mee gemaakt.