19 Reacties
4 maanden geleden
Hier hetzelfde 🙈 op het moment dat ik bezig ben gaat het, maar wanneer ik dan even stil sta lijkt het alsof ik van mne sus ga gaan.
Ik las dat progesteron ervoor kan zorgen dat de bloeddruk omlaag gaat en men dus zo duizelig is. Ik moet dit bijnemen, dus denk dat het daardoor is. Ik probeer wel wat extra rust te nemen en inderdaad wat extra zout kan ook helpen
4 maanden geleden
Reactie op Lore BAM
Ik herken het helemaal, heb dit ook deze week men bloeddruk enkele keren to ...
Ik eet tussen door wasa crackers met zeezout, maar sinds maandag ook nog geen normale bloeddruk gehad. Ben enorm licht in mijn hoofd ook. Ben al blij ik niet de enige ben die hierin problemen ervaart
4 maanden geleden
Reactie op Fiie
Hier hetzelfde 🙈 op het moment dat ik bezig ben gaat het, maar wanneer ik ...
Als ik iets doe moet ik gaan neerzitten omdat ik volledig zwart voor mijn ogen zie. Ook na het eten moet ik direct gaan neerliggen of zou flauw vallen. Ga het volgende vrijdag toch nog eens bespreken met de gynaecoloog. Ze vindt dit normaal en een goed teken omdat de baby uw lichaam overneemt.
4 maanden geleden
Reactie op Lore BAM
Dat zei de dokter ook tegen mij maar vind het zelf wel raar kan toch niet g ...
Wel ik heb daar ook dan zo mijn bedenkingen in. Ik ben maandag flauw gevallen op mijn werk en werk sindsdien niet meer ook. Maar hier thuis beter het niet. Als ik aan mijn kookplaat staat dan wordt ik enorm draaierig en moet ik gaan liggen. Zelfs boodschappen doen vraagt nu zoveel energie
4 maanden geleden
Ik herken dit helemaal! Ben sinds ik 5 weken was erg misselijk. Moet ook niet overgeven, maar de gedachte om te eten alleen al maakt me ziek. Ik eet dan toch iets en dan gaat het beter. Maar ook telkens ik rechtsta voel ik me duizelig en zie ik zwarte vlekken. Ik heb geen fut en kan precies ook van heel de dag niets fatsoenlijk doen. Ao moedeloos! Ik had gehoopt een van de vrouwen te zijn zonder misselijkheid, maar jammer genoeg zie ik er nu al bijna 4 weken van af zonder tussenpauzes. 😰
4 maanden geleden
Reactie op Lore BAM
Wat heb je gekregen van de huisarts?
Ik neem novalit tegen de misselijkheid. Dat helpt wel. Zou je Savonds voor het slapen gaan 2 pilletjes van moeten nemen en dan ben je 's morgens nie misselijk. Ik heb dit genomen toen ik vorig weekend een weekendje wegging voor de zekerheid. Maar de pilletjes zijn echt duur. Dus nu in gewoon terug thuis ben laat ik de misselijkheid maar zijn beloop gaan. 😣
4 maanden geleden
Reactie op LSteurs
Ik neem novalit tegen de misselijkheid. Dat helpt wel. Zou je Savonds voor ...
Ik neem al enkele weken navalit tegen de misselijkheid ook maar had een vermoede dat men draaierig gevoel en lage bloeddruk daarvan kwam maar als ik ze een dag niet neem geraak ik niet boven 10over5 dus is eigenlijk geen verschil
4 maanden geleden
Reactie op Belfleur
Ik ga het vrijdag eens bespreken met de gynaecoloog. Vindt ook al raar dat ...
Beter eens te veel op controle dan te weinig!
Mijn gynaecoloog heeft me 2 weken rust voor geschreven maar het veranderd niet en moet pas volgende maand terug dus ga ik eens langs de huisarts gaan voor na te vragen wat ik nog kan doen.
4 maanden geleden
Reactie op Lore BAM
Beter eens te veel op controle dan te weinig!
Mijn gynaecoloog heeft me 2 ...
Een extra opinie kan nooit kwaad. Ga ook luisteren want zelfs douchen vraagt hier zoveel energie. Mijn vriend moet mij helpen en zit op een stoel omdat ik wegdraai 🙈 leuke zwangerschap