6 Reacties

één maand geleden

Wij hebben bij ons eerste kindje op aanraden van vrienden een draagdoek gekocht. Denk niet dat we deze 5 keer gebruikt hebben. Persoonlijk zou ik het niet opnieuw kopen. Wel hadden zij een kindje met reflux, dat had ons zoontje niet. En dan kan ik mij wel voorstellen dat een draagdoek wel veel gebruikt word. Om te wassen lijkt me een draagdoek ook wel makkelijker dan een draagzak.

één maand geleden

De pasvorm van een draagzak kan zeker veranderen als je lichaam verandert. Er zijn wel degelijk bepaalde dragers die beter voorzien zijn voor plussize. Echte voorbeelden weet ik niet, maar je kan altijd eens horen voor een consult bij je lokale draagconsulent. Die zouden je zeker moeten kunnen verder helpen.

één maand geleden

Ik zou ook echt een consult aanraden bij een draagconsulent in je buurt. Een draagzak is zoals een broek, het is echt persoonlijk wat voor jou goed zit. Je kan op draagconsulenten.be of .nl kijken wie er in je buurt zit.

één maand geleden

Reactie op MaureenVD

Ik zou ook echt een consult aanraden bij een draagconsulent in je buurt. Ee ...
Wist niet dat dit bestond heb dit net opgezocht en toevallig is er morgen in mijn omgeving een infosessie

één maand geleden

Ik heb ook wat overgewicht en heb gekozen voor een draagdoek. Dan hoef ik me geen zorgen te maken over mijn maat :)