14 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb deze van een vriendin mogen lenen. Ik ben net 16w en heb het hartje nog niet kunnen vinden. Ik hoor alleen m'n placenta. Baby ligt nog goed verstopt... Één keer per week een paar minuten gebruiken zou geen kwaad kunnen. https://www.bol.com/nl/p/luvion-doppler-angelsounds-baby-hartje-monitor/9200000033374177?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 maanden geleden

Ik vroeg dit gisteren aan de gyn. Als je enkele keren per week enkele minuten luistert, kan het geen kwaad. Ze zei wel dat we zeker niet mogen panikeren als je de hartslag niet vindt. Die doplers zijn niet van dezelfde kwaliteit als de toestellen bij de gyn.

3 maanden geleden

Ik heb deze…doet wat het moet doen en niet onoverkomelijk duur. 😃

3 maanden geleden

Ik ben ook 16 weken en gebruik deze bijna iedere dag. Baby'tje heb ik iedere keer al kunnen vinden meteen en mijn placenta ligt ook aan de voorzijde. Tip, zoek niet te hoog maar net boven je schaamheuvel. Rustig bewegen en een buikolie of balsem gebruiken. Heb zo al vele kunnen helpen met de baby toch te vinden.

2 maanden geleden

Ik heb die ook van bol.com, die zegt dat de hartslag steeds onder de 100 is? Klopt dat wel? Ben nu 17 weken

2 maanden geleden

Reactie op larissa16

Ik heb die ook van bol.com, die zegt dat de hartslag steeds onder de 100 is ...
Nee mijne zegt steeds hartslag tussen de 135 en 145 en als ik mijn eigen hartslag vind in de buik tussen de 64 en 75.

2 maanden geleden

Reactie op germaineke

Ik heb deze…doet wat het moet doen en niet onoverkomelijk duur. 😃
Ik heb deze ook en ben er heel content van :)

2 maanden geleden

Reactie op larissa16

Ik heb die ook van bol.com, die zegt dat de hartslag steeds onder de 100 is ...
De getalletjes kan je beter negeren en in de plaats goed luisteren. De baby klinkt als een stoomtreintje.

2 maanden geleden

Hoevaak luisteren jullie met de doppler? Mijne zou geen schade kunnen aanrichten aan de feutus en is heel veilig.

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Ik ben ook 16 weken en gebruik deze bijna iedere dag. Baby'tje heb ik ieder ...
Klopt waarvoor nogmaals dank!

2 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Hoevaak luisteren jullie met de doppler? Mijne zou geen schade kunnen aanri ...
Ik luister twee keer per week ongeveer. Baby vindt het wel niet zo leuk, want ze sjot het altijd weg 😂.

2 maanden geleden

Reactie op ineke1303

Ik luister twee keer per week ongeveer. Baby vindt het wel niet zo leuk, wa ...
Ik hoor hem ook veel bewegen en stampen. 😅

2 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Ik heb deze van een vriendin mogen lenen. Ik ben net 16w en heb het hartj ...
Deze ochtend ons meisje eindelijk kunnen horen met de doppler! Wat een fijn geluid is dat! ❤️

2 maanden geleden

Reactie op GlitterxGirl

Deze ochtend ons meisje eindelijk kunnen horen met de doppler! Wat een fijn ...
Fijn geluid ;) die van mij zit continu tegen de dopplr te shotten word percies een voetballerke xP