7 Reacties

één maand geleden

Wij hadden gewoon 1 verpakking van suikerbonen met een klein extraatje. En dan dezelfde zakjes met snoepjes voor de kindjes. Ik vind doopsuiker en die hele trend naar altijd maar meer wat nutteloos...

één maand geleden

Wij hebben 2 soorten verpakking met doopsuikers, blokzeep en een buisje badzout. Voor de kindjes lollys in de vorm van een beertje🙈

één maand geleden

Wij gaan voor 1 soort maar 🙈 en voor de kindjes iets anders maar dat is het ook😅🙈 bij ons eerste dochter ook heel veel doopsuiker nog over gehad dus de voorraad dat we deze keer zullen aanschaffen zal minder zijn ook

één maand geleden

Wij gaan ook maar voor 1 soort. Wij kunnen ons geld wel voor andere zaken gebruiken 😁

één maand geleden

Ik koos denk ik voor veel te veel 🙈 rechte doosjes twee verschillende kleuren. Stoffen zakjes twee verschillende kleuren, kleine rechte doorzichtige doosjes, voor de kindjes heb ik loly’s en witte marshmallows op een stokje, kleurpotloden doosjes. Op de boomstammen komen er kleine houten auto scherpers. 3 verschillende suikerbonen. Veel te veel dus 😂 maar alles was zo mooi en kiezen lukte mij niet.

één maand geleden

Wij gaan voor - hoge doosjes met suikerbonen -stoffen zakjes met suikerbonen - glazen potjes gevuld met badzout - lolly - drank ,

één maand geleden

Mickey mouse doosjes en potjes gevuld met zelfgemaakte advocaat