7 Reacties

één maand geleden

In mijn babynest zit ook geen safety belt maar is ook geen doomoo maar lijkt mij geen probleem

één maand geleden

Ik heb die van mij gratis gekregen en ik heb ook zo geen Safety belt, ik ga het zonder doen

één maand geleden

Ons eerste zoontje Aster heeft altijd gewoon zo in zijn nestje gelegen! Gaan we ook doen voor ons tweede zoontje nu! 🥰

één maand geleden

Ik overweeg dit ook te kopen.. iemand met ervaring want als je 2de hands zoekt lees je heel vaak “nooit of amper in gelegen” en dan vraag ik me af of het wel nuttig is?

één maand geleden

Ik vind het echt ondingen. Je mag ze sowieso alleen gebruiken als je er vlakbij zit en toezicht houdt. Dan kan je je kindje evengoed bij jou nemen. Om in te slapen als je zelf slaapt is al helemaal een no go. Dat is gewoon niet veilig. Ik zou er zelf nooit een kopen, bij de eerste ook nooit behoefte aan gehad.

één maand geleden

Amai wij hebben dat echt suuuuuper vaak gebruikt! Bijvoorbeeld mee op de zetel, wanneer ik de was aan het vouwen was of eten maakte, of wanneer je even bezig bent met iets. Geefy zo toch een bepaalde knusheid als je hem niet kan pakken

één maand geleden

Reactie op katleenvw

Amai wij hebben dat echt suuuuuper vaak gebruikt! Bijvoorbeeld mee op de ze ...
Offcourse altijd wanneer je hem kan zien 😊