15 Reacties
3 maanden geleden
Zolang je het voor de zwangerschap hebt gedaan zwaar sporten. Dan niks aan de hand in de eerste trimester, anders eens vragen aan je verloskundige, of dokter Google
3 maanden geleden
Ik ben ingeschreven maar ik doe hem niet mee dit jaar .. volgens mij staat er ook ergens in het reglement dat je zwanger niet mag meedoen..
Ik doe wel de laatste 20 km mee om men tweelingbroer te ondersteunen.
3 maanden geleden
De vorige keer vroeg ik aan de vroedvrouw of ik mocht sporten (home workouts). Ze had gezegd dat het geen probleem is alleen niet al te intens, dus met andere woorden hevig sporten niet. Maar anders kan je wel meedoen maar heel rustig aan en als het niet meer gaat dan stop je gewoon. Dan heb je op z’n minst deelgenomen ☺️
3 maanden geleden
Ik ben gewoon van voor de zwangerschap dagelijks te sporten waarvan enkele dagen zeer intensief. Mij is er gezegd dat dit kan omdat ik dat gewoon ben maar vooral moet luisteren naar mijn lichaam heb ik tijdens of erna ergens last dan is dat teken dat ik te ver ben gegaan en dus iets minder moet doen.
3 maanden geleden
Het begon heel goed, op 60km voelde ik een dip en ben ik een ehbo post binnen gegaan en gevraagd om mijn bloeddruk, hartslag, saturatie en suiker te meten waarbij alles goed bleek te zijn, dus ik ben verder gestapt, op 77 km voelde ik me wat flauw waarbij ik opnieuw alles had laten meten en waarbij mijn bloeddruk aan het dalen was. Hoe graag ik het zelf ook wou en wist dat ik hem wel kon uitstappen wou ik gwn echt niks riskeren naar de baby toe dus heb ik ondanks dat ik een gemiddelde van 6km/u had tot dan opgegeven
Gezondheid van de baby gaat voor
3 maanden geleden
Reactie op Laura022025
Het begon heel goed, op 60km voelde ik een dip en ben ik een ehbo post binn ...
Dikke proficiat heb je top gedaan
3 maanden geleden
Reactie op Laura022025
Het begon heel goed, op 60km voelde ik een dip en ben ik een ehbo post binn ...
Knappe prestatie!
Ik ben gaan supporteren voor men tweelingbroer en die heeft De 100 gehaald, zo trots!
Het deed me wel echt pijn om zelf niet aan de start te staan, maar ik ken mezelf & ik zou het ten koste van mezelf doen, te koppig, en dat wil je niet met een baby natuurlijk..
Zou de Dodentocht van volgend jaar te snel zijn na onze bevalling? Qua herstel enzo?