7 Reacties

4 maanden geleden

Als je gaat werken terwijl je ziektebriefje nog loopt en er gebeurd iets dan ben je niet verzekerd.. Als je niet meer kan blijf je gewoon thuis is mijn mening, natuurlijk vind je werkgever dit niet leuk maar je eigen gezondheid gaat voor.

4 maanden geleden

Jij moet sowieso van het werk verwijderd worden in verband met het risico op cmv-besmetting! Dat hij je nog laat verder werken kan gewoon echt niet! Ga naar de huisdokter en laat je aub thuisschrijven. Ook er 5 juli. Je hebt een briefje dus kan je baas niet veel meer permitteren, hij kan aandringen maar jij zal even op je streken moeten staan, het rechthouden van het kinderdagverblijf is zijn verantwoordelijk, niet de jouwe. Jij moet nu echt even aan jezelf en dat kleintje in je buik denken, wat je baas er ook van zegt. Nu is dat kleintje prioriteit en je baas (en dus ook je werk) niet. Ik snap dat dit in het begin moeilijk kan zijn, maar je gaat dit gaande weg wel leren. Er gaan namelijk nog momenten komen waarop je je kind voor de rest moet zetten. Mijn man wordt al gek als ik iets van amper 5 kilo wil tillen 😉. Je overdrijft dus zeker niet!

4 maanden geleden

Reactie op miloli

Jij moet sowieso van het werk verwijderd worden in verband met het risico o ...
Ook na 5 juli moest dat zijn. Leg het bij de huisdokter ook uit. Dat je geen begrip van je baas krijgt, niet omwille van cmv en niet omwille van het tillen.

4 maanden geleden

Reactie op miloli

Jij moet sowieso van het werk verwijderd worden in verband met het risico o ...
Dank u wel voor uw reactie en je hebt volledig gelijk hierin

4 maanden geleden

Reactie op miloli

Ook na 5 juli moest dat zijn. Leg het bij de huisdokter ook uit. Dat je ge ...
Ik ben nu wel positief voor cmv en daarin wilt hij profiteren maar heb nog niet lang geleden een miskraam gehad en vindt persoonlijk zelf ik nu wel wat risico’s aan het nemen ben aangezien ik de vorige keer al thuis ben gebleven. Mijn baas zijn reactie nu ook omwille ik terug zwanger ben was beetje raar. Maar dat zijn onze keuzes niet die van hem ook.

4 maanden geleden

Reactie op Belfleur

Ik ben nu wel positief voor cmv en daarin wilt hij profiteren maar heb nog ...
Je kan nog steeds een re-infectie krijgen. (De kans is veel kleiner dat het virus dan bij de baby komt) Maar dat is gewoon niet zijn keuze om te maken. Hij kijkt natuurlijk alleen vanuit zijn belang. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen naar hem toe.

4 maanden geleden

Reactie op miloli

Je kan nog steeds een re-infectie krijgen. (De kans is veel kleiner dat he ...
Ik ben vandaag gaan werken, en in de voormiddag kreeg ik het helemaal zwart voor de ogen. Ik had deze nacht maar 4u geslapen. Vindt slecht mijn slaap nu. Het was dan ook mijn laatste dag vandaag. Hij wilt ik nog tot eind deze week uit doe maar ik stop en luister nu naar mijn lichaam.