35 Reacties

Reactie op Michelle79

Ja ik denk wij ook…
Ik ben toen binnen 4 dagen naar buiten gegaan, wat normaal 5 min lopen was, deden we nu 20 min over omdat ik niet snel kon stappen.

2 maanden geleden

Normaal kan je deze op 8 maande zwangerschap gaan aanvragen maar moet een papier mee nemen van zwangerschap afgetekend door gynaecoloog. Wij waren dit enkele weken geleden gaan vragen op solidaris zelf

2 maanden geleden

Reactie op nele2403

Normaal kan je deze op 8 maande zwangerschap gaan aanvragen maar moet een p ...
Oh dankjewel! Dan informeer ik toch nog even in ons Solidaris kantoor!

2 maanden geleden

Wij gaan die ook nemen en hebben van vele al gehoord dat het ontzettend goede buggy is. Hij staat in Dreambaby en babypark voor als je eens wil testen

2 maanden geleden

Reactie op Evelienvs92

De premie ligt natuurlijk veel lager (300 euro) tegenover de buggy van meer ...
Je kan de buggy al aanvragen van tevoren. Moet je even navragen

2 maanden geleden

Ik heb een afspraak gemaakt met de zwangerschapsconsulente van solidaris. Zij vroeg mij of we de wagen al nodig hebben vanaf de geboorte, dus wij mogen exact een maand voor de uitgerekende datum een mail sturen om de kinderwagen dan al te bestellen waardoor we hem voor de geboorte hebben

2 maanden geleden

Reactie op Evelienvs92

Oei dat wist ik niet. Nu is het sowieso niet de bedoeling om de eerste week ...
Je kan de buggy al op 8maanden aanvragen en krijgen ik heb ervoor gebeld. Je moet gwn de baby voor de geboorte erkennen en dat meenemen naar solidaris. En een papier met de uitgerekende datum op.

2 maanden geleden

Reactie op ChristinaL

Je kan de buggy al op 8maanden aanvragen en krijgen ik heb ervoor gebeld. J ...
Super! Dankjewel allemaal! We gaan het zo doen dan! 1x keuzestress minder... de buggy ligt al vast. Haha.

2 maanden geleden

Zijn er bepaalde voorwaarden om de buggy via ziekenfonds te krijgen ? Nog nooit van gehoord dat dit kon😅

2 maanden geleden

Wij gaan ook voor de buggy van Solidaris. Een vriendin van mij is enkele maanden geleden bevallen in juni en zij had de buggy al eerder tijdens haar zwangerschap gekregen

2 maanden geleden

Reactie op DelphineMG

Zijn er bepaalde voorwaarden om de buggy via ziekenfonds te krijgen ? Nog n ...
Is enkel bij solidaris.

2 maanden geleden

Reactie op DelphineMG

Zijn er bepaalde voorwaarden om de buggy via ziekenfonds te krijgen ? Nog n ...
Alleen bij solidaris en je moet met twee aangesloten zijn dus met je partner dan heb je pas er recht op

2 maanden geleden

Ik kies ook voor deze buggy en ik ben al langsgeweest naar de babydump om te gaan kijken die ziet er redelijk goed uit. Licht van gewicht en ook tijdens het rijden makkelijk om te draaien. Behalve de stuurhoes is van andere materiaal wat minder aangenaam voelt in je handen. Maar deze kan je op het internet iets anders vinden met een ritsaansluiting en betere kwaliteit.

2 maanden geleden

Reactie op Happymom1414

Ik kies ook voor deze buggy en ik ben al langsgeweest naar de babydump om t ...
Hebben ze de oude versie nog bij babydump? Normaal staat in de winkel enkel de recentere Balios Lux, via Solidaris krijgen we nog de oude Balios S...

2 maanden geleden

Reactie op Evelienvs92

Hebben ze de oude versie nog bij babydump? Normaal staat in de winkel enkel ...
Ja, die staat er nog want ik had het vergeleken met Balios Lux die had een betere kwaliteit stuurhoes en was ook duurder dan Balios S. Ik was twee weken geleden langsgeweest in Gent. Dus misschien kan je eens kijken als het niet te ver ligt voor jouw🙈