35 Reacties

Wat is dat? Soildaris

2 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Wat is dat? Soildaris
Dit is een ziekenfonds in belgie

Reactie op kikiidelhaye

Dit is een ziekenfonds in belgie
Mijn partner heeft gekozen voor geld bedrag, in plaats van de buggy

2 maanden geleden

Wij willen ook voor de buggy gaan, maar zochten ook nog wat reviews. Cybex is normaal wel een goed merk...

2 maanden geleden

Wij gaan die buggy ook nemen via Solidaris, zou blijkbaar echt wel een goede buggy en deal zijn!

2 maanden geleden

Reactie op Evelienvs92

Wij willen ook voor de buggy gaan, maar zochten ook nog wat reviews. Cybex ...
Wel ik zag dat hij zo niet meer de koop is in veel winkels. Dat alleen nieuwe lux versie te koop is. Dus vond ook niet direct reviews.

2 maanden geleden

Reactie op eve06

Wel ik zag dat hij zo niet meer de koop is in veel winkels. Dat alleen nieu ...
Nee inderdaad klopt. Maar de accessoires van de lux kunnen ook op het oudere basismodel zag ik (zoals het regenscherm en de extra accessoires voor de autostoel).

2 maanden geleden

Reactie op Evelienvs92

Nee inderdaad klopt. Maar de accessoires van de lux kunnen ook op het ouder ...
Bij babydeals /dump hadden ze ons wel verschil uitgelegd tussen de maxi Cosi die erbij gegeven wordt en duurdere model die volledig kan plat liggen. Zou kunnen dat wij een duurdere maxi Cosi kopen van cybex g of t model en dan die van solidaris door verkopen

2 maanden geleden

Reactie op eve06

Bij babydeals /dump hadden ze ons wel verschil uitgelegd tussen de maxi Cos ...
Op de website van Cybex lijkt het alsof hij wel plat kan liggen (https://www.cybex-online.com/nl/nl/p/10095067.html?srsltid=AfmBOoqD_9s-MSIayo_jNh3EhNWZrgfySXOfWgU32b3EHfyVPWExe-Cg) bij functies "verstelbare rugleuning". Wij gaan waarschijnlijk starten met deze buggy. Lijkt mij nog altijd een mooie deal, en een buggy en autostoeltje is al snel een grote hap uit het budget.

2 maanden geleden

Wij wouden eerst ook voor de buggy gaan maar heb je de buggy niet al nodig voor de geboorte? Je krijgt deze pas na afspraak en afgifte geboorte akte en daarna moet je deze nog bestellen… zou dit niet een tijd duren? Maar ik heb schrik dat ik de buggy veel vroeger nodig heb…

2 maanden geleden

Reactie op Michelle79

Wij wouden eerst ook voor de buggy gaan maar heb je de buggy niet al nodig ...
Oei dat wist ik niet. Nu is het sowieso niet de bedoeling om de eerste week (kraamweek) al met de baby te gaan wandelen, dus ik denk wel dat er geen lange wachttijd zal zijn? Is er geen mogelijkheid om hem al vroeger aan te vragen/te bestellen?

Reactie op Evelienvs92

Oei dat wist ik niet. Nu is het sowieso niet de bedoeling om de eerste week ...
Nee, je moet echt geboorte akte tonen, daarom hebben wij gekozen voor geld. Zodat we zelf een buggy kunnen kopen, wat wij dus al gedaan hebben, heb ligbak, maxi, buggy in 1 gekozen. Om wij krijgen een tweeling, maar van deze merk hebben ze ook voor 1 baby

2 maanden geleden

Reactie op Evelienvs92

Oei dat wist ik niet. Nu is het sowieso niet de bedoeling om de eerste week ...
Neen je moet na geboorte een afspraak maken ( en geen idee hoever de wachtijd hiervoor is) hier je geboorte akte voorleggen & dan kan je die daar bestellen…

2 maanden geleden

Nee, je moet echt geboorte akte tonen, daarom hebben wij gekozen voor geld. ...
De premie ligt natuurlijk veel lager (300 euro) tegenover de buggy van meer dan 700 euro... ik ga nog eens informeren wat de levertijd is. Als je hier maar 1 of 2 dagen op moet wachten, valt het op zich nog mee...

Reactie op Michelle79

Neen je moet na geboorte een afspraak maken ( en geen idee hoever de wachti ...
Een nichtje heeft een maand moeten wachten.

2 maanden geleden

Ik heb dus schrik dat ik al vroeger de buggy ga nodig hebben…

2 maanden geleden

Reactie op Evelienvs92

De premie ligt natuurlijk veel lager (300 euro) tegenover de buggy van meer ...
Ja is een enorm verschil he!

Reactie op Michelle79

Ik heb dus schrik dat ik al vroeger de buggy ga nodig hebben…
Dan kan je beste zelf een buggy kopen, doen wij ook

2 maanden geleden

Oei dat is inderdaad veel te lang. Wij willen zeker vroeger naar buiten (vanaf het mag en kan).

2 maanden geleden

Reactie op Evelienvs92

Oei dat is inderdaad veel te lang. Wij willen zeker vroeger naar buiten (va ...
Ja ik denk wij ook…