21 Reacties

4 maanden geleden

Sorry om dit te horen 😞 Heel veel sterkte allesins! Zou ik mogen vragen of je symptomen had (toen het hartje stoptte) of zagen ze dit pas bij de echo?

4 maanden geleden

Heel veel sterkte hiermee ik heb dit in maart gehad van een mono tweeling hartjes gestopt na 7 .4 weken

4 maanden geleden

Reactie op Lolaa1996

Sorry om dit te horen 😞 Heel veel sterkte allesins! Zou ik mogen vragen ...
1e echo was nog alles in orde bij mij en 2 weken erna waren beide kindjes hun hartje gestopt. Ik heb zelf niks gevoeld.
Oh meissie toch, hopelijk herstel je snel van de operatie (curettage). Hopelijk kan. Je het een plekje geven, ik heb toen zelf een hoekje gemaakt waar ik waxinelichtjes aan kon doen heb toen een glaasje geverfd. En steek deze elke avond aan.

4 maanden geleden

Reactie op Lolaa1996

Sorry om dit te horen 😞 Heel veel sterkte allesins! Zou ik mogen vragen ...
Ik had het niet door bij de eerste echo, pas tussen de eerste en 2de echo (1week) minder symptomen maar ik dacht dat het in mijn hoofd zat. Ik was zeker dat alles ok was omdat pas vanaf 6 weken het hartje begind te kloppen (meestal) maar mijn vriend had de gynaecoloog haar gezicht gezien en zag het meer in dan ik dat het niet goed zat. Verder soms spotting maar verder niets

4 maanden geleden

Reactie op Rachelle1986

Heel veel sterkte hiermee ik heb dit in maart gehad van een mono tweeling ...
Heel veel sterkte! Mijn vorige zwangerschap was een tweeling.. 2 jongens.. zijn nu 8 jaar 😁

4 maanden geleden

Reactie op vlinder 84

Heel veel sterkte! Mijn vorige zwangerschap was een tweeling.. 2 jongens.. ...
Ik ben nu weer zwanger 6.5 weken en woensdag hebben we onze eerste echo dus heel spannend

4 maanden geleden

Veel sterkte!

4 maanden geleden

Veel sterkte! Dat is inderdaad niet leuk 😔

4 maanden geleden

Veel sterkte lieve schat ❤️

4 maanden geleden

Ik wens je heel veel sterkte, ikzelf ook meegemaakt op 13w4d in maart en ondertussen nu terug zwanger wel.

4 maanden geleden

Veel sterkte, ik heb gisteren mijn miskraam gehad op 6w en 3 dagen 🥲

4 maanden geleden

Oooh wat een slecht nieuws 😞 heel veel sterkte met dit verlies 💖💖

4 maanden geleden

Sterkte 💫❣️

4 maanden geleden

Reactie op Rachelle1986

Ik ben nu weer zwanger 6.5 weken en woensdag hebben we onze eerste echo dus ...
Dag rachelle, kan het zijn dat ik jou op babybytes heb gesproken? Dat zou toevallig zijn 🙃

4 maanden geleden

Reactie op krully

Veel sterkte, ik heb gisteren mijn miskraam gehad op 6w en 3 dagen 🥲
Heel veel sterkte ook voor jou! 🌈❤️

4 maanden geleden

Reactie op Sofie3

Dag rachelle, kan het zijn dat ik jou op babybytes heb gesproken? Dat zou t ...
Nee daar zit ik niet op

4 maanden geleden

Veel sterkte en moed 🍀❤️

4 maanden geleden

Veel sterkte met je verlies. Er zijn geen woorden voor de pijn dat een mama doormaakt na een miskraam. Dikke knuffel 🤍

4 maanden geleden

Heel veel sterkte, en hopenlijk een goeie gezonde zwangerschap in de toekomst ❤️