13 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op ineke1303
Zou je hier niet voor naar je gynaecoloog bellen? Mij lijkt het alsof het w ...
Gyne zou mij zelf opbellen maar nog niets van gehoord
2 maanden geleden
Ik had een aviditeit van 95% en mijn huisarts zei dat ik me helemaal geen zorgen moest maken omdat deze infectie ruim voor conceptie gebeurd was. Was ook wel bij een bloedafname op 4 weken zwangerschap. De jouwe lijkt ook hoog (= infectie gebeurde meer als 3 maanden geleden) dus afhankelijk van hoe ver je bent en of dit een tweede, derde etc. besmetting was zou ik me niet teveel opjagen erin!
2 maanden geleden
Is inderdaad van langer dan 3maand geleden, hebben ze niet getest begin van je zwangerschap dan?
2 maanden geleden
Bij mij was het dus wel slecht nieuws, en binnenkort idd vruchtwaterpunctie
2 maanden geleden
Reactie op Moonwomxnn
Is inderdaad van langer dan 3maand geleden, hebben ze niet getest begin van ...
Nee enkel bij 12 weken en toen kregen ze de waarden niet bepaald en op 15weken opnieuw bloed laten nemen en daarvan zijn deze resultaten
2 maanden geleden
Reactie op JintheBastiaensen
Nee enkel bij 12 weken en toen kregen ze de waarden niet bepaald en op 15we ...
Je aviditeit is goed hoog, voor een bloedafname op 15 weken is dit echt geruststellend hoor.
Om je helemaal gerust te stellen kan je beter nog even de gynaecoloog op bellen. Dat je het van hem/haar hoort is gaat meer voor je doen dan wat anderen (niet professionele) op een forum zeggen.
2 maanden geleden
Zoals hieronder gezegd zou ik toch de gynaecoloog even opbellen.
Zoals ik het interpreteer lijkt de infectie van meer dan 3 maanden geleden, maar dan zou het mogelijks wel bij de conceptie kunnen zijn? Afhankelijk van wanneer je het juist hebt opgelopen vari毛ren de kansen/percentages dat het tot de baby kan geraken.. hoe dan ook bellen voor je jezelf gek maakt..
Ik had trouwens hetzelfde en heb mijn punctie eind augustus gehad. Gisteren het nieuws gekregen dat er geen cmv in het vruchtwater zat 馃槃