16 Reacties

4 maanden geleden

Heb dit nu ook al precies (9w3d.) Ben ook wel altijd aan de zwaardere kant maar het is precies steviger geworden kan ook maar een gedacht zijn van mij 🙊 Heb ook altijd wel gewoon kunnen eten, niet overgeven dus ben ik misschien gewoon bijgekomen 😅 Maar ga niet graag op weegschaal staan en gisteren moest ik voor de echo was wel even confronterend 😒

4 maanden geleden

Ik heb dit ook! 😅 van 11w naar 12w ineens een bolleke dat ik dacht oei in 1week de verschil te zien 🤣 Maar nog niet dat je kan zeggen dat ik zwanger lijk, tenzij ik mijn buik echt loslaat (dik maak) 😅 Ik probeer het nog effe in te trekken bij vrienden en familie tot we resultaten van NIPT test hebben. Smorgens is mijn buikje ook wat minder dan als ik heb gegeten 🙊

4 maanden geleden

Bij mij is dat ook op een week een heel verschil ! Nu ik heb altijd een klein buikje gehad. Maar mijn vriend zegt dat lijkt echt al op een zwanger buikje. We wouden ook wachten tot na 12w en nipt. Maar als het zo blijft uitzetten kan ik niet meer lang zwijgen 🙄🙊 ik kom ook niet meer in mijn gewone kleren 😂

4 maanden geleden

Reactie op nennn

Bij mij is dat ook op een week een heel verschil ! Nu ik heb altijd een kle ...
Ooh je hebt een super mooie buik! 🥰

4 maanden geleden

Reactie op nennn

Lijkt op het mijne😀 hoever ben jij nu ?

4 maanden geleden

Reactie op DelphineMG

Lijkt op het mijne😀 hoever ben jij nu ?
Oh echt ? 🥰 ben nu 10w 1d 😘

4 maanden geleden

Reactie op Stay1620

Ooh je hebt een super mooie buik! 🥰
Ohh dankjewel ! 🥰😘
Op de foto was ik 9,6 weken zwanger.

4 maanden geleden

Ik ben ook 11w+4d en merk pas ook de laatste dagen dat mijn buik iets boller uitstaat. Ik heb altijd een vrij strakke buik van mezelf gehad dus is wel raar om ineens een buikje te hebben. Ik pas wel nog in mijn gewone kleren ☺️

Reactie op ummsayfullah

Ik ben ook 11w+4d en merk pas ook de laatste dagen dat mijn buik iets bolle ...
Heb je geluk dat nog kan verbergen

4 maanden geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Heb je geluk dat nog kan verbergen
Ik draag zoiezo een lange sluier erover dus het is niet zichtbaar, zelfs al zou ik een dikke bolle buik hebben 😄

Reactie op ummsayfullah

Ik draag zoiezo een lange sluier erover dus het is niet zichtbaar, zelfs al ...
Ik dus niet heb echt gevoel dat ik een pinguïn ben

4 maanden geleden

Reactie op ummsayfullah

Ik ben ook 11w+4d en merk pas ook de laatste dagen dat mijn buik iets bolle ...
Zeg maar dag tegen de strakke buik hahaha. Heb die buik nooit meer terug gekregen en tis nu 4 jaar later. Niet dat ik dik ben maar tis niet meer strak als vroeger. Wat ik niet erg vind want kijk wat we ervoor terug krijgen 🥰🥰. Ik verbaas me ook nog telkens dat m'n buikje groeit. Het went niet 🥹

4 maanden geleden

Reactie op LR❤️

Zeg maar dag tegen de strakke buik hahaha. Heb die buik nooit meer terug ge ...
Dit is mijn eerste zwangerschap, ben benieuwd naar de verdere groei

4 maanden geleden

Reactie op nennn

Is hier net hetzelfde. Ik moest het wel zeggen want het was mega duidelijk gewoon 😊

4 maanden geleden

Ik ben nu 9w en is mijn 5de kindje, heb al een buikje. Maar bij mijn 4de kind had ik op 6 maanden nog platte buik dus kan enorm verschillen, mijn eerste zag je ook heel snel 😁