54 Reacties

茅茅n maand geleden

21 weken
Vandaag even een foto gemaakt van mijn buik, min got hoe groot moet die wel niet worden. Vandaag 28 weken

8 dagen geleden

Vandaag getrokken. 24w5d van een tweeling.

Reactie op CielP

Vandaag getrokken. 24w5d van een tweeling.
Amai, heb je bescheiden buikje voor een tweeling 馃 . Mijn buik ontploft bijna door de tweeling

8 dagen geleden

Reactie op Bernadine, Mike, Malika,Chantal

Amai, heb je bescheiden buikje voor een tweeling 馃 . Mijn buik ontploft bi ...
Ik denk dat het misschien vanaf nu wel heel snel zal gaan. 馃 Jouw buik wel mooi naar voren en je navel is nog zo'n diep putje. Hopelijk blijft dit van mij ook zo, maar die voelt alsof er daar veel druk op staat. Voelt dit bij jou ook zo?

8 dagen geleden

27 weekjes

Reactie op CielP

Ik denk dat het misschien vanaf nu wel heel snel zal gaan. 馃 Jouw buik wel ...
Ja, klopt, maar ik was eigenlijk vrij snel met dikke buik, als je bij mijn foto鈥檚 kijkt zie je me buik groeien. Ik kwam met 2,6 achter dat ik zwanger was. Omdat ik goed ziek was. Kon geen geuren meer verdragen, was oververmoeid, braakneigingen, hoofdpijn, duizelig, evenwicht problemen, geen energie. Toen ben ik voor zekerheid gaan testen. En vrij snel werd de test streepje duidelijk voor de controle streepje te zien was. Maar omdat ik al twee dochters heb, merkte ik snel dat de zwangerschap niet van 1 kindje kon zijn. Direct wezen googelen en alle symptomen die ik had was van een tweeling. Dus ja, wist snel dat twee was, en bij verloskundige zag ik als eerste dat twee zaken had. Voor de verloskundige het zag. Toen me man echo zag van tweeling is die letterlijk van zijn stoel afgevallen. Op foto van week 3 tot 5 en zag direct een bruin, terwijl ik dun was

5 dagen geleden

27w5d馃グ

5 dagen geleden

27w2d 馃馃Ц

4 dagen geleden

Morgen 27 weken ;)