16 Reacties

3 maanden geleden

Ik gebruik de Weleda zwangerschaps body butter in de ochtend en in de avond de olie hiervan😊

3 maanden geleden

Reactie op Sb1998

Ik gebruik de Weleda zwangerschaps body butter in de ochtend en in de avond ...
Ik ook die olie! Is het in de ochtend ook aangeraden?

3 maanden geleden

Mamaderm van Louis Widmer, 's ochtends en 's avonds (als ik het niet vergeet 😇)

3 maanden geleden

Ik olie van de Kruidvat, enkel savonds doe ik.

3 maanden geleden

https://www.drleenarts.com/2018/07/11/zwangerschapsstriemen-of-striae-voorkomen/ Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap nooit gesmeerd en heb van toen geen striemen.

3 maanden geleden

Reactie op Sb1998

Ik gebruik de Weleda zwangerschaps body butter in de ochtend en in de avond ...
Ik gebruik die olie ook na douchen / voor slapen
Ik heb nog niet 1x in gesmeerd. En nooit last gehad van strepen over mijn buik.

3 maanden geleden

Striemen is eigenlijk iets genetisch bepaald. Dus ookal smeer jij elke dag jouw buik in en ik niet, dan nog kan ik er geen last van hebben en jij wel. Maar het kan natuurlijk nooit kwaad om jouw buik lekker vettig te houden. Ik gebruik gewoon een olie

3 maanden geleden

Ik gebruik bio oil

3 maanden geleden

Naïf mom soothing pregnancy belly balm gebruik ik. Trekt heel goed in. Had ervoor de bio oil maar bleef heel lang vettig wat ook plekken veroorzaakte op kleding. Ben nu 12w4d

3 maanden geleden

Ik ben nu 11w zwanger en ik smeer me sinds een weekje in. Ik gebruik Weleda mama balsem.

3 maanden geleden

Reactie op Samppp

Ik ook die olie! Is het in de ochtend ook aangeraden?
Ik heb gewoon gedaan wat een vriendin van me aanraden.. zij smeerde in de ochtend en avond en heeft geen striemen.. hangt natuurlijk van persoon tot persoon af hé maar denk hoe meer je smeert hoe beter. Gebruik de butter in de ochtend omdat deze minder vettig is en ook niet zo in mijn kleding gaat kleven dan

3 maanden geleden

Bio oil

3 maanden geleden

Ik gebruik Medela. Is een aangename crème die snel droogt

3 maanden geleden

Ik weet dat er veel er niet in geloven maar ik geloof er wel in dat smeren u buikje vettig houden toch wel wat striemen voorkomt🙈 ik was heel slank en dus geen enkele striem gehad bij mijn eerste zwangerschap op de buik maar dus wel op mijn borsten waar ik dan niet met olie insmeerde. Gewoon doen waar je goed bij voelt🥰tenslotte is ook gewoon kei leuk om de band met babytje in de buik te versterken door het contact dat je legd🙈🥰🍀

3 maanden geleden

Reactie op yasd

Ik gebruik Medela. Is een aangename crème die snel droogt
Ook geprobeerd maar krijg er uitslag van 🙈 vreemd genoeg