77 Reacties
vorig jaar
Isofix moet je wel nog kopen, dat zie je ook niet staan op de afbeelding
Dus ik heb een isofix gekocht
vorig jaar
Reactie op lcasie1993
Isofix moet je wel nog kopen, dat zie je ook niet staan op de afbeelding
D ...
De rest moet ik ook nog zien hoe of wat aangezien ik voor januari ben uitgeteld :)
vorig jaar
Reactie op lcasie1993
De rest moet ik ook nog zien hoe of wat aangezien ik voor januari ben uitge ...
Ja ik ook pas voor februari maar wil toch alles optijd klaar hebben 🫣
vorig jaar
Reactie op Eveline2011
Ja ik ook pas voor februari maar wil toch alles optijd klaar hebben 🫣
Snap ik hihi! Ik had van Solidaris wel doorgekregen dat met een attest van de dokter met uitgerekende datum je de buggy wel sneller kan gaan halen dan na de bevalling zodat je alles toch hebt :)
vorig jaar
Ik ga ook ervoor die kan je vanaf 8 maanden al aanvragen als je die direct wilt gebruiken. Alleen isofix moeten we zelf kopen en die kost normaal gezien tussen €80-€100 dacht ik
vorig jaar
Je kan het aanvragen 1 maand voor je uitgerekende datum en levertijd is 1 week. Wij hebben de isofix op onze geboortelijst gezet. Ik.vind het vooral spannend als ik vroeger zou bevallen of de buggy/autostoel dan op tijd bij ons zal zijn...
vorig jaar
Je kan het aanvragen 1 maand voor je uitgerekende datum en levertijd is 1 w ...
Tegen mij hebben ze gezegd 2 maand ervoor dus heb deze vorige week aangevraagd.
Ik heb de isofix tweedehands gekocht dus die staat er al in.
Hoop inderdaad dat de buggy snel geleverd word
vorig jaar
Reactie op Eveline2011
Tegen mij hebben ze gezegd 2 maand ervoor dus heb deze vorige week aangevra ...
Ik heb het al 3x gevraagd omdat ik zelf ook liever sneller de buggy had... maar ze blijven volhouden dat het maximum 1 maand voor de uitgerekende datum kan. Welke provincie woon je? Hier Oost Vlaanderen...
vorig jaar
Ik heb het al 3x gevraagd omdat ik zelf ook liever sneller de buggy had... ...
Dat is vreemd.
Antwerpen wonen wij en Herentals beantwoord mijn mails steeds
vorig jaar
Reactie op Eveline2011
Dat is vreemd.
Antwerpen wonen wij en Herentals beantwoord mijn mails stee ...
Oké, dan ga ik nog eens telefonisch contact nemen, misschien krijg ik dan een andere reactie 🤞 ik vind 1 maand vooral heel nipt... 2 maand zou mij wat meer geruststelling geven!
vorig jaar
Oké, dan ga ik nog eens telefonisch contact nemen, misschien krijg ik dan e ...
Ik heb de mail nog eens teruggelezen. Ze sturen mij dat ik die vanaf 8 maand kan aanvragen en dat ik dus 24/12 een mail mocht sturen met zwangerschapsattest.
Ik ben 24/2 uitgerekend dus 8 maand zou 24/1 zijn maar schrijven wel duidelijk aan te vragen vanaf 24/12..
Afwachten dus 🥲
vorig jaar
Reactie op Eveline2011
Ik heb de mail nog eens teruggelezen. Ze sturen mij dat ik die vanaf 8 maan ...
Bij mij zeiden ze ook eerst 8 maanden. Ik heb dan nog eens gevraagd of ze bedoelen 32 weken of 8 maanden als in 1 maand vooraf... maar ze zeiden dan expliciet 1 maand voor de uitgerekende datum...
vorig jaar
Reactie op zapsijn
Hey, is dit gewoon het attest dat in het zwangerschapsboekje zelf staat of ...
Ik heb beide bezorgd, het attest uit het boekje en het attest dat de gynaecoloog heeft opgemaakt voor onze geboortepremie op 6 maanden...
Maar de mutualiteit heeft sowieso nog een extra attest nodig met de startdatum van je zwangerschapsrust op. Dit moet mijn gynaecoloog nog schrijven.
vorig jaar
Reactie op sabil
Hoe heb je die aangevraagd en zit de regenhoes erbij van maxi Cosi
Het is een Cybex, geen maxi cosi. Je moet gewoon mailen of bellen naar de mutualiteit hiervoor 1 maand voor getekende datum. Beide ouders moeten wel aangesloten zijn.